Forum Top Ad MOBILE Smallest

Collapse

Mededeling

Collapse

Wie een nieuwe topic opent omdat hij/zij een bladprobleem heeft, wordt vriendelijk gevraagd om enkele foto's erbij te posten, en een woordje uitleg met de beschrijving van je probleem.

Wie een nieuwe topic opent omdat hij/zij een bladprobleem heeft, wordt vriendelijk gevraagd om enkele foto's erbij te posten, en een woordje uitleg met de beschrijving van je probleem.
Zo kunnen leden vlugger en een correctere diagnose stellen!

Ook kan je via de zoek functie al eens zoeken naar gelijkaardige bladproblemen, die hier al op het forum zijn gepost.

Enkele belangrijke informatie:


Board: Bladproblemen:
Montys-Blad-Probleem-Oplosser
Fotos plaatsen bij Bladproblemen

Board: Ziekten:
Lijst van ziekten
Schimmelziekten bij cannabis
Meeldauw

Board: Beestjes:
Lijst van ongedierte
Welk insect zit op mijn wietplant
Bekijk meer
Bekijk minder

Teveel zon?

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

    Teveel zon?

    Korting op 420shop
    Hallo, ik ben vorige week voor het eerst gaan testen met een autoflower. Zaailing kwam prima omhoog en de eerste ‘normale’ blaadjes begonnen te groeien. Toen las ik ergens dat het goed is om de plant te laten wennen aan de volle zon. Gister dus even een uurtje in de volle zon op de vensterbank gezet en toen begonnen de blaadjes naar beneden te krullen. Snel uit de zon gehaald en een dag later nog steeds hetzelfde. Het lijkt dat de blaadjes nog wel iets zijn gegroeid. Komt dit door de zon en zo ja, is dit nog te herstellen of zal de zaailing langzaam dood gaan?

    Hij staat in standaard zaai en stekgrond en ik probeer niet teveel water te geven. Bijgaand een foto.

    Alvast bedankt!
    Attached Files

    #2
    Geen paniek, als er straks grote bladeren zijn die gaan hangen dan kan je je nog altijd zorgen gaan maken.
    Een dag zonder wiet kent Flip niet.

    Comment


    • Jur
      Jur commented
      Editing a comment
      Bedankt, misschien ben ik iets te panisch! Hopen dat er uberhaupt nog grote bladeren komen. Groei lijkt minimaal.

    #3
    Ga je die binnen of buiten kweken ?
    Binnen ? -> onder de lamp ermee
    Buiten ? -> naar buiten, en afharden doe je uit de zon.

    Een diepere pot kan ook al.
    De wortel zit al op de bodem en een autoflower hinder je het best zo min mogelijk in de groei.
    ~ 2011-12 ~ 2012-13 ~ 2017 ~ 2019 ~ 2020 ~ BuitenQweeksels ~

    Comment


      #4
      Oorspronkelijk geplaatst door QnQ View Post
      Ga je die binnen of buiten kweken ?
      Binnen ? -> onder de lamp ermee
      Buiten ? -> naar buiten, en afharden doe je uit de zon.

      Een diepere pot kan ook al.
      De wortel zit al op de bodem en een autoflower hinder je het best zo min mogelijk in de groei.
      Buiten, ook al is het al erg laat. Eerste keer als test.

      Ik heb hem zojuist in een grote pot gezet. Groei lijkt echt minimaal, maar dat kan ook aan mijn geduld liggen.

      Comment


        #5
        Die kleine plantjes hebben nog geen grote bladeren dus kunnen ze nog niet veel zonlicht omzetten in energie om te groeien.
        in het begin gaat het traag en zijn ze het kwetsbaarst.

        Comment

        Bezig...
        X