Witte strepen

Collapse
X
 
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts
  • Startertje
    Senior Stoner
    Member
    • Aug 2020
    • 41

    #1

    Witte strepen

    Korting op 420shop
    Beste allemaal,

    Ik ben hier nieuw en moet nog veel leren..
    Sinds een paar maanden heb ik drie Hollands hoop zaadjes gepland en enkel met water alles laten uitkomen. Helaas krijg ik nu witte vlekken strepen op de bladeren. Ik lees wel wat over meeldauw maar t lijkt er niet op...
    Zouden jullie misschien advies kunnen geven wat het zou kunnen zijn.
    De planten staan in een kas van glas.
    You do not have permission to view this gallery.
    This gallery has 1 photos.
  • QnQ
    Godlike Grower
    Lucky Member
    • Sep 2010
    • 26093

    #2
    Het lijkt verbranding door de zon ?
    Of heb je met de pH zitten rommelen ?
    Gekke dingen gedaan met voeding ?
    Geen info verder dus dan is het een gokspelletje

    Topic verplaatst naar de helpdesk
    Last edited by QnQ; 26 August 2020, 09:24.
    ~ 2011-12 ~ 2012-13 ~ 2017 ~ 2019 ~ 2020 ~ BuitenQweeksels ~

    Comment

    • Brandnetel
      Senior Grower
      MemberLucky Member
      • Mar 2019
      • 781

      #3
      Ik zou zeggen: verbrand. Mijn planten hadden dat ook tijdens de hittegolf. Als het een paar bladeren betreft, is het niks om je druk over te maken.

      Comment

      • Startertje
        Senior Stoner
        Member
        • Aug 2020
        • 41

        #4
        Bedankt voor de reacties. Ik geef enkel water geen andere voeding. Niets met pH gedaan. Ik zie ook geen andere zaken beestjes ofzo. Wel staat er een pompoen plant binnen een meter misschien heeft die iets overgedragen.
        Anderzijds kan het ook inderdaad verbrand zijn!

        Dit begon als geintje met drie zaadjes maar de planten zijn best groot..
        Ik kijk even aan hoe het gaat.

        Comment


        • Nederhigh
          Nederhigh commented
          Editing a comment
          Hehe ja dat doen ze he, die wietplanten in de vollge grond. 2 meter is niks.
      • Brandnetel
        Senior Grower
        MemberLucky Member
        • Mar 2019
        • 781

        #5
        Succes

        Comment

        • Startertje
          Senior Stoner
          Member
          • Aug 2020
          • 41

          #6
          Thanks.. mijn middelste plan groeit tegen t dak vd kas aan dus ik moet gaan buigen en knakken las ik...
          ik ga me voorbereiden op wanneer ik moet oogsten over maandje ofzo.
          Zo leuk om dit te doen...

          Comment


          • Flip Hasjkip
            Flip Hasjkip commented
            Editing a comment
            Een maandje ? Ze staat toch nog niet in de bloei ? Dan tel maar met 2,5 maand... Meeste soorten hebben ca. 8 à 9 weken nodig, er zijn ook soorten die langer nodig hebben, tot 15 weken...
        • Startertje
          Senior Stoner
          Member
          • Aug 2020
          • 41

          #7
          Idd niets in bloei... Thanks!

          Comment

          Bezig...