Rode kleur blad
Collapse
X
-
Komt door de kou. Is een teken van stres. Sommige kwekers gebruiken kou zelfs om extra paarse toppen te kweken etc..
Niet teveel zorgen over maken, waarschijnlijk doe je er toch niets aan.
Heb zelf wel eens buitenplanten gehad die bijna helemaal rood/paars/zwart/geel waren. In combinatie met wat voedingstekorten geeft dat erg mooie bladeren.
Mooie felle hersftkleuren... Niet goed voor de wiet, wel voor het oog
.
Heb toen zelfs wat bladeren gedroogd in een boek, en in een kunstwerkje gestopt.







Comment