Forum Top Ad MOBILE Smallest

Collapse

Mededeling

Collapse

Wie een nieuwe topic opent omdat hij/zij een bladprobleem heeft, wordt vriendelijk gevraagd om enkele foto's erbij te posten, en een woordje uitleg met de beschrijving van je probleem.

Wie een nieuwe topic opent omdat hij/zij een bladprobleem heeft, wordt vriendelijk gevraagd om enkele foto's erbij te posten, en een woordje uitleg met de beschrijving van je probleem.
Zo kunnen leden vlugger en een correctere diagnose stellen!

Ook kan je via de zoek functie al eens zoeken naar gelijkaardige bladproblemen, die hier al op het forum zijn gepost.

Enkele belangrijke informatie:


Board: Bladproblemen:
Montys-Blad-Probleem-Oplosser
Fotos plaatsen bij Bladproblemen

Board: Ziekten:
Lijst van ziekten
Schimmelziekten bij cannabis
Meeldauw

Board: Beestjes:
Lijst van ongedierte
Welk insect zit op mijn wietplant
Bekijk meer
Bekijk minder

Blad van nieuwe scheuten dun en geel

Collapse
Dit topic is gesloten.
X
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

    Blad van nieuwe scheuten dun en geel

    Korting op 420shop
    Hallo allemaal,

    Ik heb een probleempje met een aantal planten (zie foto's). Het blad van de nieuwe scheuten is/blijft dun, ook zie je dat het blad gerimmpeld en geel is. De puntjes zijn ook lichtbruin en gedraaid. Ik weet dat ik iets meer voeding moet geven maar dit probleem heb ik al bijna 2 weken. Naar mijn mening vind ik de groei ook niet snel gaan.

    Ik kweek 9x Amnesia Haze planten onder een G-LED Target 650 kweeklamp in een 1,20x1,20 tent. Mijn huidige klimaat in de tent is 24-27 graden ( Licht ook aan de temperatuur van buiten) Luchtvochtigheid is 70%.
    Als voeding gebruik ik de lijn van Aptus, en de dames bevinden zich in Lightmix substraat.
    Momenteel bevinden de planten zich nog in de groeiperiode. Ongeveer 4/5 weken geschat.

    Ik heb meerdere zoekpogingen gedaan om het probleem van het blad te vinden, maar helaas zonder succes.

    Weet iemand wat dit probleem kan zijn?



    IMG_7782.jpg

    IMG_7783.jpg​​

    IMG_7781.jpg

    #2
    Huh. Nu al gebanned?

    Comment

Bezig...
X