Forum Top Ad MOBILE Smallest

Collapse

Mededeling

Collapse

Wie een nieuwe topic opent omdat hij/zij een bladprobleem heeft, wordt vriendelijk gevraagd om enkele foto's erbij te posten, en een woordje uitleg met de beschrijving van je probleem.

Wie een nieuwe topic opent omdat hij/zij een bladprobleem heeft, wordt vriendelijk gevraagd om enkele foto's erbij te posten, en een woordje uitleg met de beschrijving van je probleem.
Zo kunnen leden vlugger en een correctere diagnose stellen!

Ook kan je via de zoek functie al eens zoeken naar gelijkaardige bladproblemen, die hier al op het forum zijn gepost.

Enkele belangrijke informatie:


Board: Bladproblemen:
Montys-Blad-Probleem-Oplosser
Fotos plaatsen bij Bladproblemen

Board: Ziekten:
Lijst van ziekten
Schimmelziekten bij cannabis
Meeldauw

Board: Beestjes:
Lijst van ongedierte
Welk insect zit op mijn wietplant
Bekijk meer
Bekijk minder

lichtgroene verkleuring probleem gevonden ? Tabaks mosaic virus ? graag jullie hulp

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

    lichtgroene verkleuring probleem gevonden ? Tabaks mosaic virus ? graag jullie hulp

    Korting op 420shop
    Ik woon in Spanje en ben begonnen met een hobbykweekje (1x critical van rqs)) deze is nu 2 weken oud en vertoont lichtgroene verkleuring aan sommige bladeren, weet iemand wat hier het probleem zou kunnen zijn ?
    Ik heb 1 maal vita race erop gespoten en 1 maal power roots gegeven (beide de helft van de aanbevolen dosering (0.5ml/L dus ) toen ze net 1 week oud was, ik heb dit niet meer gedaan omdat ik gelezen heb dat je de eerste 3 weken beter gewoon niets geeft, mijn grond is royalmix van plagron en ik regel de ph niet omdat ik bio alga lijn ga gebruiken.
    Graag jullie hulp hieronder 2 foto's
    You do not have permission to view this gallery.
    This gallery has 2 photos.
    Last edited by TangerineDream; 14 October 2020, 16:40.

    #2
    Niemand een idee?

    Comment


      #3
      Hoe is je watergift ? Zo klein hebben ze meestal nog geen voedingstekorten en is het vaak een kwestie van teveel of te weinig water.

      Heb je die Royalmix ook gespoeld voor gebruik ? Zou kunnen dat het te sterk bemest is alhoewel dat zich zou uiten in gele puntjes.
      Een dag zonder wiet kent Flip niet.

      Comment


      • TangerineDream
        TangerineDream commented
        Editing a comment
        Ik heb de royalmix niet gespoelt nee dat had ik mss beter wel gedaan maar normaal nooit problemen mee, met water ben ik ook heel voorzichtig ik geef alleen wanneer de grond volledig droog is en dzn geef ik tussen de 15-25 cl kraanwater, groeien doet ze wel gewoon goed

      • TangerineDream
        TangerineDream commented
        Editing a comment
        Het is nu ook veel erger/duidelijk geworden de lichtgroene verkleuring, ik vrees dat het tabaks mosaic virus is dat zou echt balen zijn
    Bezig...
    X