Forum Top Ad MOBILE Smallest

Collapse

Mededeling

Collapse

Wie een nieuwe topic opent omdat hij/zij een bladprobleem heeft, wordt vriendelijk gevraagd om enkele foto's erbij te posten, en een woordje uitleg met de beschrijving van je probleem.

Wie een nieuwe topic opent omdat hij/zij een bladprobleem heeft, wordt vriendelijk gevraagd om enkele foto's erbij te posten, en een woordje uitleg met de beschrijving van je probleem.
Zo kunnen leden vlugger en een correctere diagnose stellen!

Ook kan je via de zoek functie al eens zoeken naar gelijkaardige bladproblemen, die hier al op het forum zijn gepost.

Enkele belangrijke informatie:


Board: Bladproblemen:
Montys-Blad-Probleem-Oplosser
Fotos plaatsen bij Bladproblemen

Board: Ziekten:
Lijst van ziekten
Schimmelziekten bij cannabis
Meeldauw

Board: Beestjes:
Lijst van ongedierte
Welk insect zit op mijn wietplant
Bekijk meer
Bekijk minder

Vergeling tussen de nerven en omkrullende randen

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

    Vergeling tussen de nerven en omkrullende randen

    Korting op 420shop
    Hallo, ik zit begin 7e week bloei. Deze plant is inmiddels al 6 dagen zo en de bladeren gaan hard kapot. ze beginnen buitenkant geel te worden dan krullen ze naar binnen en punten worden bruin. Ik ben inmiddels een week gestopt met voeding voor de bloei te geven. Nu kom ik er net achter dat mijn andere plantje dus ook begint. Die andere heeft inmiddels bijna geen blad meer over. Valt dit nog te redden? Of kan ik hier iets aan doen?
    Attached Files

    #2
    Hier nog een foto van de plant een paar dagen geleden al. Per dag verliest ie op zijn minst 4 a 5 bladeren
    Attached Files

    Comment


      #3
      Verkeerde titel + verkeerde forum
      ~ 2011-12 ~ 2012-13 ~ 2017 ~ 2019 ~ 2020 ~ BuitenQweeksels ~

      Comment


        #4
        Oh mijn excuses, ik zie het nu inderdaad. Ik kan het bericht niet verwijderen om op de juiste plek te plaatsen. Zou een moderator hem kunnen verplaatsen?

        Comment


        • QnQ
          QnQ commented
          Editing a comment
          Als ik de pc aanzet. Waarschijnlijk morgen als een andere mod me niet voor is.

          * aangepast
          Last edited by QnQ; 26 October 2020, 11:31.

        #5
        Mijn buitenplant heeft hetzelfde probleem. Dat was omdat ze alle voeding uit haar pot had getrokken. Ik heb ze bijgevoed en dat heeft deels geholpen.
        Neem mijn raad niet voor waar aan, ik ben maar een beginner.

        Comment


          #6
          Een paar topics omhoog staan foto's van bladeren met bijna ieder soort probleem vernoemd. Zoek dat uit en dan via Google of hier wat je er aan kan doen...

          Comment


            #7
            https://www.jointjedraaien.nl/wietfo...bleem-oplosser

            Succes. Ben ook een beginner maar weet wel zeker dat dit een voedingsdingetje is.
            Attached Files

            Comment


              #8
              Blad dat verkleurd is door gebreken, zal niet meer groen worden, je hebt een fout gemaakt en daar zie je nu de gevolgen van.

              Dus trichomen checken, misschien kan je al oogsten.

              Je bent waarschijnlijk te vroeg gestopt met voeding geven, dat doe je pas als de trichomen verkleuren.

              Comment

              Bezig...
              X