Forum Top Ad MOBILE Smallest

Collapse

Mededeling

Collapse

Wie een nieuwe topic opent omdat hij/zij een bladprobleem heeft, wordt vriendelijk gevraagd om enkele foto's erbij te posten, en een woordje uitleg met de beschrijving van je probleem.

Wie een nieuwe topic opent omdat hij/zij een bladprobleem heeft, wordt vriendelijk gevraagd om enkele foto's erbij te posten, en een woordje uitleg met de beschrijving van je probleem.
Zo kunnen leden vlugger en een correctere diagnose stellen!

Ook kan je via de zoek functie al eens zoeken naar gelijkaardige bladproblemen, die hier al op het forum zijn gepost.

Enkele belangrijke informatie:


Board: Bladproblemen:
Montys-Blad-Probleem-Oplosser
Fotos plaatsen bij Bladproblemen

Board: Ziekten:
Lijst van ziekten
Schimmelziekten bij cannabis
Meeldauw

Board: Beestjes:
Lijst van ongedierte
Welk insect zit op mijn wietplant
Bekijk meer
Bekijk minder

Geele plant

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

    Geele plant

    Korting op 420shop
    Hey allemaal 1 van mijn planten is al 4 dagen geel aan het worden en ik weet niet wat ik moet doen. Ik heb er 2 staan, de zelfde soort, zelfde pot, zelfde aarde en zelfde voeding gegeven, maar 1 die word nu geel en de andere niet. Weet iemand de oplossing hier voor?
    Attached Files

    #2
    Als de ene plant er anders uitziet dan de ander, zal de ene wat meer of minder nodig hebben he...
    Als ze zo globaal lichter worden is dat : te droog, te nat, of te weinig groeivoeding.

    Heb je de beestjes al gevonden uit je vorige topic ?
    ~ 2011-12 ~ 2012-13 ~ 2017 ~ 2019 ~ 2020 ~ BuitenQweeksels ~

    Comment


    • Popeytheweedman
      Popeytheweedman commented
      Editing a comment
      Ja dacht ik al, heb hem 2 of 3 dagen geleden wat meer voeding gegeven en ze ziet er steeds beter uit.

      En van die beesjes ik heb nog niks op de planten gezien, maar gisteren toen ik de tent open deed zag ik twee hele kleine vliegjes. Heb al neem olie gehaald en groene zeep, ga ze morge ochten voor dat het licht aan gaat effe erop spuiten voor de zekerheid.

    #3
    Ik heb wel wat voor dit probleem!

    b_action0056n0000001.jpg


    ik denk dat ie iets meer groeivoeding wil of dat je iets aan de watergifte moet veranderen?
    gr,
    Ricky

    Comment


      #4
      De nieuwe bladen zijn niet meer geel, maar nu zijn de onderste bladen geel aan het worden, drogen uit, en vallen eraf . Zou ik te veel voeding hebben gegeven? Of zou het door de neem olie zijn? Ik heb alleen gebruikt wat op de verpakking aangeeft. Weet echt niet meer wat ik moet doen en ik wil ze in de bloei gaan zetten. Kan iemand me helpen aub?

      Comment

      Bezig...
      X