Forum Top Ad MOBILE Smallest

Collapse

Mededeling

Collapse

Wie een nieuwe topic opent omdat hij/zij een bladprobleem heeft, wordt vriendelijk gevraagd om enkele foto's erbij te posten, en een woordje uitleg met de beschrijving van je probleem.

Wie een nieuwe topic opent omdat hij/zij een bladprobleem heeft, wordt vriendelijk gevraagd om enkele foto's erbij te posten, en een woordje uitleg met de beschrijving van je probleem.
Zo kunnen leden vlugger en een correctere diagnose stellen!

Ook kan je via de zoek functie al eens zoeken naar gelijkaardige bladproblemen, die hier al op het forum zijn gepost.

Enkele belangrijke informatie:


Board: Bladproblemen:
Montys-Blad-Probleem-Oplosser
Fotos plaatsen bij Bladproblemen

Board: Ziekten:
Lijst van ziekten
Schimmelziekten bij cannabis
Meeldauw

Board: Beestjes:
Lijst van ongedierte
Welk insect zit op mijn wietplant
Bekijk meer
Bekijk minder

Scrog, blad onderaan geel

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

    Scrog, blad onderaan geel

    Korting op 420shop
    Hallo Forumleden,

    Momenteel draai ik mijn eerste scrog ronde, op aarde met 5 criticals. Ik maak gebruik van 45 liter speciekuipen. Ik heb 6-7 weken voorgegroeid en Sinds 22/10 overgegaan naar 12/12. Laatste dagen heb ik last van gele bladeren onder het bladerdek.

    Ik kweek in een tent van 1,2 x 1,2 x 2, onder een hps 600 watt, voorzien van automatische bewateringssysteem blumat middels een voedingsvat. Tevens een actieve inblaas en een softbox 1300m3/h

    Het water is afgezuurd tot een ph van 6.2-6.5 met een een ec waarde van 1,4. Ik zal vanaf morgen starten met bloeivoeding en de ec waarde elke week met 0,1 laten stijgen.

    Ik heb tot nu toe halve dosissen gegeven kwa voeding. Dit betrof power roots en alga grow. Vanaf morgen zal ik starten met alga bloom en later in de bloei geen sensation.

    Wij kan mij helpen met dit probleem. De 2 planten die gele bladeren onderin krijgen lopen ook tozv de andere ver achter. Ik denk zelf dat ze te nat hebben gestaan, dit valt te betwisten omdat de kegels aanzuigen wanneer de plant behoefte heeft.

    hoor graag van jullie
    You do not have permission to view this gallery.
    This gallery has 1 photos.

    #2
    Zou dat dorre blad er tussenuit halen. zo te zien is dit al wat langer bezig, er zit toch alweer groen blad boven ?
    Zou door teveel water kunnen komen, mja, is eigenlijk niet te zien op de foto.
    Je mag nog wel een week tot 10 dagen doorgaan met groeivoeding en wat opvoeren.
    ~ 2011-12 ~ 2012-13 ~ 2017 ~ 2019 ~ 2020 ~ BuitenQweeksels ~

    Comment


      #3
      Ja klopt speelt nu een week. Ik zal zoals gezegd de bladeren weghalen en even groeivoeding opvoeren. Bovenin groeit de plant goed verder, al blijven deze 2 planten die dit vertonen wel stuk kleiner als het overige.

      Zal voor de zekerheid, ph grond en voedingswater nogmaals controlen na ijking ph meter. Ec is op dit moment 1.4. Hoe snel zal ik deze opvoeren? Per 2 dagen 0.1?

      Comment

      Bezig...
      X