nieuwe kweek en al problemen

Collapse
X
 
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts
  • StickArt
    Senior Stoner
    Member
    • Aug 2010
    • 39

    #16
    Re: nieuwe kweek en al problemen

    Oh ik word er nie goed van omdat ik niet echt weet wat het nou is, guano? gebruik ik niet.

    Me lichten zijn net aan en ik dacht neem even een kijken, en wat zie ik, weer een paar vage bladeren erbij. Er staan maar 2 plante met gezonde bladeren

    ze krijgen alleen water met pH van 6,4.

    IMG01005-20110129-1817.jpgIMG01003-20110129-1817.jpg

    Comment

    • pedro
      Son of the Bong
      MemberLucky Member
      • Aug 2009
      • 432

      #17
      Re: nieuwe kweek en al problemen

      Wormencompost bevat ook best wel sterke voeding en wordt meestal gebruikt om uitgeputte grond weer op te waarderen, niet om door al bemeste grond te mengen want dan vraag je een beetje om overbemestingsproblemen. Je planten trekken zich er waarschijnlijk wel doorheen.

      Grtjs,
      The more I see, the less I know, the more I like to let it go

      Comment

      • fredn911
        Senior Stoner
        • May 2009
        • 32

        #18
        Re: nieuwe kweek en al problemen

        van mij doet de skunk het goe in die compo sana met guano geen vlekken en groeien goe en min blue mistic heb ik terug in gewone compo sana gezet 2dagen geleden
        heb het gevoel da ze were aanpakken met gewoon 6ph water en hopen da ze weer groeien zal zondag nieuwe pics maken
        blijven checken haha

        Comment

        • Buizerd
          Advanced Grower
          MemberLucky Member
          • May 2008
          • 1161

          #19
          Re: nieuwe kweek en al problemen

          Moet ik het oneens zijn met Pedro voor deze keer, wormenmest daarmee overbemest ej niet zo snel.
          Het bevat wel veel N, maar er zijn mensen die op pure wormenmest hebben gekweekt.

          Guano daarentegen is veel sterker!

          Zeker op reeds voorbemeste grond (all mix) moet je daar beetje mee uitkijken.

          Gr
          B.

          Comment

          • pedro
            Son of the Bong
            MemberLucky Member
            • Aug 2009
            • 432

            #20
            Re: nieuwe kweek en al problemen

            Heb het even opgezocht en ik moet Buizerd gelijk geven, foutje van mij . Wormenmest laat maar heel traag zijn voedingsstoffen af. Hoe dan ook is het veiliger in zaai-en stekaarde te starten, maar dat wist je al.

            Grtjs,
            The more I see, the less I know, the more I like to let it go

            Comment

            • fredn911
              Senior Stoner
              • May 2009
              • 32

              #21
              Re: nieuwe kweek en al problemen

              nu bijna 5dagen later denk dat ze nu erdoorkomen een week
              vertraging maarja beter dat dan niets
              lv 65-70 +- 25 ° en geef gewoon zuiverwater
              hier de nieuwe pics
              dames juist wakker
              planten 008.jpgplanten 010.jpgplanten 009.jpgplanten 007.jpg
              bruine vlekken en randen breiden zich niet meer uit
              hopen op het beste

              Comment

              • monty
                Banned
                • May 2009
                • 11215

                #22
                Re: nieuwe kweek en al problemen

                weer wat geleerd je nieuwe blad ziet er goed uit, go, go, go

                Comment

                • fredn911
                  Senior Stoner
                  • May 2009
                  • 32

                  #23
                  Re: nieuwe kweek en al problemen

                  zou ik nog een weekje wachten voor bloeifase te starten of niet wil niet te grote planten
                  tent maar 180cm

                  Comment

                  • fredn911
                    Senior Stoner
                    • May 2009
                    • 32

                    #24
                    4 blue mistic en 2 skunk N°1

                    nu bijna 5 dagen verder
                    1ste week bloei
                    lv 50-60
                    temp: dag 26°
                    nacht 16-18°
                    planten 003.jpgplanten 002.jpgplanten 004.jpgplanten 005.jpg
                    die laaste foto is skunk
                    bovenste bladtopjes worden geel voeding nodig?
                    geef nu water ph 6 met een druppel super vit in van hesi

                    let me know

                    Comment

                    • THC Dude
                      Ultra Grower
                      MemberLucky Member
                      • Mar 2010
                      • 2405

                      #25
                      Re: nieuwe kweek en al problemen

                      Als je bovenste bladje geel worden duid dat meestal op te veel voeding. Als ze van onder geel worden is het voedsel te kort.

                      Grtz

                      Comment

                      • bobby29leiden
                        Retired
                        • Jan 2011
                        • 2

                        #26
                        Re: nieuwe kweek en al problemen

                        kan iemand me zeggen wrom 1van de eerste 2 blaasdjes die eraan komen eentje voor de helft is een een heel licht geel randje heeft

                        Comment

                        • fredn911
                          Senior Stoner
                          • May 2009
                          • 32

                          #27
                          Re: nieuwe kweek en al problemen

                          hier zijn we dan weekje later
                          geef ze nu een weekje hesi bloeivoeding en doen het goed
                          planten 006.jpgplanten 007.jpgplanten 009.jpgplanten 010.jpgplanten 008.jpgplanten 005.jpg

                          Comment

                          • Mr.Zip
                            Wicked Stoner
                            MemberLucky Member
                            • Dec 2010
                            • 254

                            #28
                            Re: nieuwe kweek en al problemen

                            gaan monsters worden nice :p

                            Comment

                            • CronicAronic
                              Wicked Stoner
                              MemberLucky Member
                              • Mar 2010
                              • 204

                              #29
                              Re: nieuwe kweek en al problemen

                              ben benieuwd naar het eind resultaat !
                              keep up the good work !
                              sigpic

                              Life Is A way Of Growing - Growing Is A Way Of Life!
                              May Jah Bless The Herbs

                              Comment

                              • fredn911
                                Senior Stoner
                                • May 2009
                                • 32

                                #30
                                Re: nieuwe kweek en al problemen

                                1weekje later
                                planten 012.jpgplanten 006.jpgplanten 008.jpgplanten 007.jpgplanten 001.jpgplanten 002.jpgplanten 003.jpgplanten 010.jpgplanten 005.jpgplanten 009.jpgplanten 013.jpgplanten 011.jpgplanten 004.jpg
                                met en zonder licht

                                Comment

                                Bezig...