Forum Top Ad MOBILE Smallest

Collapse

Mededeling

Collapse

Wie een nieuwe topic opent omdat hij/zij een bladprobleem heeft, wordt vriendelijk gevraagd om enkele foto's erbij te posten, en een woordje uitleg met de beschrijving van je probleem.

Wie een nieuwe topic opent omdat hij/zij een bladprobleem heeft, wordt vriendelijk gevraagd om enkele foto's erbij te posten, en een woordje uitleg met de beschrijving van je probleem.
Zo kunnen leden vlugger en een correctere diagnose stellen!

Ook kan je via de zoek functie al eens zoeken naar gelijkaardige bladproblemen, die hier al op het forum zijn gepost.

Enkele belangrijke informatie:


Board: Bladproblemen:
Montys-Blad-Probleem-Oplosser
Fotos plaatsen bij Bladproblemen

Board: Ziekten:
Lijst van ziekten
Schimmelziekten bij cannabis
Meeldauw

Board: Beestjes:
Lijst van ongedierte
Welk insect zit op mijn wietplant
Bekijk meer
Bekijk minder

Beginnende kweker en wat problemen?

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

    Beginnende kweker en wat problemen?

    Korting op 420shop
    Goedemorgen!

    Ben sinds kort met me 2e ronde begonnen, de plantjes zijn nu 2weekjes in de groei, alleen me bladeren zijn een beetje vreemd aan het doen.

    Ik geef alleen 1 druppel SuperVIT mee, en een beetje Wortelcomplex (2x tot nu toe om de 2 dagen)

    grond:
    Composana universeel + Wormenhumus.

    voeding:
    HESI

    Oh misschien ook slim om te zeggen, ik heb geprobeerd te toppen, volgens mij niet echt gelukt, want ik heb ook vogelpoot vormige bladeren .

    Wat doe ik hier fout?



    Alvast bedankt

    #2

    Comment


      #3
      Re: Beginnende kweker en wat problemen?

      Jup, dat doe ik. met zo een soort zout achtig iets.. En dan check ik na het afzuren.

      Kraan water > pH check > afzuren > pH check > Wortelcomplex + superVIT > pH check.

      Kan misschien noob klinken maar, ik heb een beetje rond gelezen.. En het kan zijn dat ik te vroeg ben begonnen met wortelcomplex? Wat ik heb begrepen is dat meeste grond al voeding bevat voor een aantal weken
      Dus zou dit misschien door overvoeding kunnen komen?

      Comment


        #4
        Re: Beginnende kweker en wat problemen?

        Misschien beetje opdringerig maar niemand die me kan helpen? Want het begint nu ook op de bovenste bladeren.

        Comment


          #5
          Re: Beginnende kweker en wat problemen?

          het kan overvoeding zijn doordat je grond al voorbemest was je zet zaailingen het beste in zaai en stek grond tot dat ze overgepot moeten worden zaai en stek grond bevat geen voeding zaailingen krijgen uit het zaad al 1 tot 2 weken voeding mee

          grtz patjhu

          Comment


            #6
            The more I see, the less I know, the more I like to let it go

            Comment


              #7
              Re: Beginnende kweker en wat problemen?

              Bedankt voor de reply's Word elke dag wat wijzer.

              Maar wat kan ik nou hieraan doen? Gewoon aankomende dagen water geven, of overpotten naar minder gevoed aarde?


              Bij het toppen, heb ik eigenlijk heel het nieuwe groei-scheutje weggehaald. dus niet een deel ervan (en dat is fimmen heb ik begrepen?).
              Bij sommige groeit echt maar 1 nieuwe tak aan, en bij sommige 2. en bij 1 of 2 planten groeien 4 takken aan bij het getopte punt.

              Comment


                #8
                Re: Beginnende kweker en wat problemen?

                Wortel stimulant geef je vanaf de 1e week bij je stekje! tot max de 5e week!

                Comment

                Bezig...
                X