Forum Top Ad MOBILE Smallest

Collapse

Mededeling

Collapse

Wie een nieuwe topic opent omdat hij/zij een bladprobleem heeft, wordt vriendelijk gevraagd om enkele foto's erbij te posten, en een woordje uitleg met de beschrijving van je probleem.

Wie een nieuwe topic opent omdat hij/zij een bladprobleem heeft, wordt vriendelijk gevraagd om enkele foto's erbij te posten, en een woordje uitleg met de beschrijving van je probleem.
Zo kunnen leden vlugger en een correctere diagnose stellen!

Ook kan je via de zoek functie al eens zoeken naar gelijkaardige bladproblemen, die hier al op het forum zijn gepost.

Enkele belangrijke informatie:


Board: Bladproblemen:
Montys-Blad-Probleem-Oplosser
Fotos plaatsen bij Bladproblemen

Board: Ziekten:
Lijst van ziekten
Schimmelziekten bij cannabis
Meeldauw

Board: Beestjes:
Lijst van ongedierte
Welk insect zit op mijn wietplant
Bekijk meer
Bekijk minder

Kleine topvorming , bruine vlekjes op groen blad

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

    Kleine topvorming , bruine vlekjes op groen blad

    Korting op 420shop
    3 van mijn plantjes reageren slecht op voeding, op alles eigenlijk. Nu dat de bloei halverwege is , blijven ze klein qua topvorming.

    ze staan nooit droog en geef ze volgens schema plagron alga grow...

    image.jpg
    op de foto zit er tripsschade ook en uitwerpselen, het wit is vita race van in de groei nog.

    trips zijn nagenoeg weg , ik vind niks meer. Zouden al deze stippen dan van trips zijn?

    image.jpg topjes blijven klein
    image.jpg Nog een vb.

    de 3 betreffende zijn gewoon zwkker op zich, heeft wel niets met stamdikte te maken want de sterkste is even dun...

    zou het probleem aan de wortel zitten ? Zou ik teveel geven , eens laten uitdrogen?

    image.jpg Kleine topjes, anders gezonde bladeren...


    image.jpg Bruine vlekjes...

    zijn er nog mensen die dit nog tot een goed einde konden brengen ? Aangezwelde toppen , of nieuwe groei?
    Ganja always does the trick.

    #2
    Yep, die stipjes beestjesschade groeien met het blad mee he, daarom lijkt het of ze groter worden.
    Heb je de topjes ook natgesproeid ofzo ? Ze lijken erg vroeg bruine pistils te hebben.
    Het lijkt op de foto's ook allemaal wat onnatuurlijk groen, misschien teveel stikstof ?
    ~ 2011-12 ~ 2012-13 ~ 2017 ~ 2019 ~ 2020 ~ BuitenQweeksels ~

    Comment


    • Wesley pipes
      Wesley pipes commented
      Editing a comment
      Vanaf begin bloei stop ik met bladvoeding, niet dat ik er veel geef ,1a2 keer in de groei... ja die pistels idd, iets niet juist he, mss zoals beowulf hierronder vermeld?

    • Wesley pipes
      Wesley pipes commented
      Editing a comment
      En idd bij die ene herma terug klauwblad van teveel stikstof, nu al een weekje of 2 gestopt met groeivoeding, mss paar keer water enkel geven voor de zekerheid!

    #3
    Volgens mij zijt ge zaden aan het kweken. Halfweg bloei en er zijn geen nieuwe pistels meer te zien, enkel opgezwollen zaadhoezen.

    Comment


    • Wesley pipes
      Wesley pipes commented
      Editing a comment
      Heb ook zo het gevoel, al zie ik nog niks verschijnen... hoop natuurlijk van niet... kga subiets nog eën paar foto s nemen .

    #4
    16054547857698901974268631019776.jpg eentje opengepeuterd en denk een beginnend zaadje...
    maar hopelijk maar 1 van de 4 nu ik beter kijk , de topjes ivm deze zien er beter uit
    16054549047705033314398483456848.jpg
    16054549429042550254268202820520.jpg
    En nr 4 heeft veel afgezien maar heeft nog witte pistels en ook normalere bloei, wel klein ook...
    16054550112112313637186906058165.jpg
    dUs 1 maakt zaad aan mss, laten afbloeien he, het kwaad is al geschied...

    Het zijn toch enkel bananen die kwaad kunnen , niet ?

    Ganja always does the trick.

    Comment


      #5
      20201116_123517.jpg

      Besloten deze die zaad maakt in tentje te stoppen bij de monstercrop stekjes.

      Heb nu een herma die onderaan banaantjes en stampers maakte, en een herma die zaad over de gehele topjes maakt.

      Welkeen was er eerst en welkeen is het gevaarlijkst om te houden ?

      Zijn 2 vragen die me wakker houden snachts smileys-coffee:
      Ganja always does the trick.

      Comment


      • Wesley pipes
        Wesley pipes commented
        Editing a comment
        Jammer van vision ook... heb 4 soortjes gekocht onlangs ervan..
        Wel dan zou ik denken dat die ene maar hier en daar een zaadje zou maken , maar eerder alsof de hele plant besluit , nu maak ik zaad aan ... ik dacht enkel op de plaats v d bestuiving....

      • QnQ
        QnQ commented
        Editing a comment
        Er zitten meer dan een paar stuifmeelkorrels in zo 'n banaantje...
        Mis je er eentje of ben je te laat dan zweven er duizenden door je ruimte, dankzij de ventilatie.
        Elke witte pistil wacht op zo 'n stuifmeelkorrel, elke pistil maakt een zaadje als ze elkaar ontmoeten.

      • Wesley pipes
        Wesley pipes commented
        Editing a comment
        Heb een paar weken geleden ventilators afgezet, het moet er voor gebeurd zijn . De plant naast de herma zal de volle laag gekregen hebben. Ventilatie stond idd die kant op! Hopelijk blijft het bij deze. Heb alles weggesneden nu , dat ik kan zien van banaantjes. En de balletjes plant apart gezet.
    Bezig...
    X