Forum Top Ad MOBILE Smallest

Collapse

Mededeling

Collapse

Wie een nieuwe topic opent omdat hij/zij een bladprobleem heeft, wordt vriendelijk gevraagd om enkele foto's erbij te posten, en een woordje uitleg met de beschrijving van je probleem.

Wie een nieuwe topic opent omdat hij/zij een bladprobleem heeft, wordt vriendelijk gevraagd om enkele foto's erbij te posten, en een woordje uitleg met de beschrijving van je probleem.
Zo kunnen leden vlugger en een correctere diagnose stellen!

Ook kan je via de zoek functie al eens zoeken naar gelijkaardige bladproblemen, die hier al op het forum zijn gepost.

Enkele belangrijke informatie:


Board: Bladproblemen:
Montys-Blad-Probleem-Oplosser
Fotos plaatsen bij Bladproblemen

Board: Ziekten:
Lijst van ziekten
Schimmelziekten bij cannabis
Meeldauw

Board: Beestjes:
Lijst van ongedierte
Welk insect zit op mijn wietplant
Bekijk meer
Bekijk minder

Blad wordt geel - paars

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

    Blad wordt geel - paars

    Korting op 420shop
    Voor de eerste keer in jaren heb ik besloten om eens een plant te proberen trainen. Nu de toppen van de plant worden geel. Heb veel gezocht en gedaan om te vinden wat het exacte probleem is maar geen enkele lijkt op wat ik voor heb op mijn sativa
    bladeren hangen baar beneden, randen van bladeren zijn normaal mooi groen maar binnenin worden ze geel. Zie foto.
    Ik heb light mix en zou ongeveer nu vloeibare groeivoeding extra moeten geven. Heb al een beetje gegeven maar ze hebben het nog niet nodig (duidelijk) want de puntjes zijn al een beetje geel.

    waterprobleem? Of gewoon stress van het buigen en knippen van de plant? Ik heb geen idee.
    bedankt alvast.
    Attached Files

    #2
    Verbrande puntjes en dorst volgens mij
    Als die ventilator daar constant op blaast zal ze gauw te droog worden
    ​​​​​​Everything is nothing and nothing is everything.

    Comment


    • Jointesmoeren
      Jointesmoeren commented
      Editing a comment
      Staat continu af sinds een paar dagen.

    #3
    Verhuisd naar de helpdesk, waar alle bladproblemen gepost worden.
    Nouja....waar alle bladproblemen naartoe verhuisd worden die niet in het bladproblemen-forum gepost worden.

    Maar eens foto's zonder raar licht, dan zien we misschien iets.
    ~ 2011-12 ~ 2012-13 ~ 2017 ~ 2019 ~ 2020 ~ BuitenQweeksels ~

    Comment


      #4
      Daar is precies serieus de schaar in gezet.

      Comment


        #5
        Hoe oud is ze al? Ik denk ouderdomsverschijnselen , al weet ik er weinig van..
        Ganja always does the trick.

        Comment


          #6
          Welke lamp / grond hoevaak wanneer hoeveel water ,welke voeding waneer hoeveel hoelang staan ze al haha sorry voor de stortvloed aan vragen

          Comment

          Bezig...
          X