Hallo, weet iemand wat er aan de hand is? Ik zit nu in de 5e week bloei en ik heb gecinstateerd dat er aan 1 plant wat roestplekjes op het blad zit. Ik gebruik Aptus voeding en ze staan op 11L potten en ik kweek op aarde. Ik hoor graag van jullie. Zie afbeelding voor meer informatie
Roestplekjes op mijn blad
Collapse
X
-
Roestplekjes op mijn blad
You do not have permission to view this gallery.
This gallery has 1 photos.Tags: Geen -
En dat is uit zaad of stek ?
Als je de onderkant van de bladeren goed geinspecteerd hebt op beestjes (formaat zandkorrel) en je ziet absoluut niks dan is er een probleem met Calcium.
Of dat een tekort of blokkade is kan ik niet zeggen.
ik zie wel dat de uiterste bladkarteltjes ietsiepietsie verbrand zijn dus dan gebruik je vrij zwaar bemeste grond of je zit op het maximum qua voeding.-
Ik heb inderdaad het dubbele toegevoegd van terra bloom, het zijn zaadjes en er zit niks aan de onderkant. Ik denk dat het probleem licht bij dat ik zoveel terra bloom gebruik... toch?
-
-
Totaal plaatje van 't gewas is altijd een mooie aanvulling op de vraag ,
Sinds wanneer speelt dit ? Hoog of laag op de plant bij een paar planten of overal ? Voor er van alles word geroepen zegmaarComment






Comment