Forum Top Ad MOBILE Smallest

Collapse

Mededeling

Collapse

Wie een nieuwe topic opent omdat hij/zij een bladprobleem heeft, wordt vriendelijk gevraagd om enkele foto's erbij te posten, en een woordje uitleg met de beschrijving van je probleem.

Wie een nieuwe topic opent omdat hij/zij een bladprobleem heeft, wordt vriendelijk gevraagd om enkele foto's erbij te posten, en een woordje uitleg met de beschrijving van je probleem.
Zo kunnen leden vlugger en een correctere diagnose stellen!

Ook kan je via de zoek functie al eens zoeken naar gelijkaardige bladproblemen, die hier al op het forum zijn gepost.

Enkele belangrijke informatie:


Board: Bladproblemen:
Montys-Blad-Probleem-Oplosser
Fotos plaatsen bij Bladproblemen

Board: Ziekten:
Lijst van ziekten
Schimmelziekten bij cannabis
Meeldauw

Board: Beestjes:
Lijst van ongedierte
Welk insect zit op mijn wietplant
Bekijk meer
Bekijk minder

Rimpellende hangende bladeren

Collapse
Dit topic is gesloten.
X
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

    Rimpellende hangende bladeren

    Korting op 420shop
    Hallo allemaal.
    Momenteel ben ik bezig met mijn eerste autoflower kweek, 4x northern lights. Ik maak gebruik van een 600W hps lamp. Onlangs lijken de plantjes niet heel blij meer. Ze zijn nu 6 weken oud (dag 43). Ik heb lst en scrogg toegepast, het scrogg net heb ik vandaag verwijderd. De bladeren lijken wat droog en groeien niet meer zo snel (vooral bovenste nieuwe bladeren). Ook krullen ze een beetje. Ik merkte dat ik ze te te lang geen water had gegeven en dat de pot droog stond. Echter na het water geven herstelde de bladeren nog steeds niet. Ook de luchtvochtigheid is rond de 35/40%. Misschien dat het hier mee te maken heeft? temperatuur is redelijk laag, rond de 20/22 graden. Lamp hang rond de 60/70 cm boven de plantjes.
    Als iemand wat tips heeft is alles welkom.

    Mvg
    You do not have permission to view this gallery.
    This gallery has 1 photos.

    #2
    You do not have permission to view this gallery.
    This gallery has 1 photos.

    Comment


      #3
      Hoeveel water heb je gegeven ?


      Ohja, en natuurlijk

      naar de helpdesk
      ~ 2011-12 ~ 2012-13 ~ 2017 ~ 2019 ~ 2020 ~ BuitenQweeksels ~

      Comment


        #4
        2.5L per plant

        Comment


        • Ipie
          Ipie commented
          Editing a comment
          En hoe groot zijn je potten?

          Heeft niets met luchtvochtigheid
          te maken dat veranderd iedere dag......

        • Nederhigh
          Nederhigh commented
          Editing a comment
          Als je grond heel droog is dan is 2,5 liter per plant, op 20 liter grond misschien wat weinig.
          Mijn dames hier ook 20 liter potten, die hadden 3/4 dagen gen water gehad. Toen heb ik er 4 liter per pot in geflikkerd en dat vonden ze totaal niet erg.

        #5
        Het zijn 20L potten

        Comment


          #6
          Te nat, te droog, of te warm.
          1vandie3

          Ik zie trouwens geen thermometer op planthoogte hangen, of was die even afwezig
          ~ 2011-12 ~ 2012-13 ~ 2017 ~ 2019 ~ 2020 ~ BuitenQweeksels ~

          Comment


            #7
            Verwijder me alsjeblieft, het is een handdoek uit je doos, het bederft het zijlicht, het levert nauwelijks voordelen op. zoals gezegd qnq te warm, te droog of te vochtig controleer de temperatuur ter hoogte van de top van de planten en til de potten op om licht of zwaar te zien.

            Comment


              #8
              Bedankt voor alle respons. Het was idd te weinig water en ze waren uitgedroogd. Ze drinken meer dan verwacht haha. De handdoeken hingen er omdat de luchtvochtiger kapot was gegaan en de % laag was hierdoor. Heb ze nu weggehaald. Is nu ong 30%.
              Ik heb nog een vraagje. Vandaag heb ik ze weet gevoed en mijn ec waarde is ongeveer 1200 (ph 6.5) Maar de runoff wat onder eruit kwam was 2400? De ph was wel hetzelfde maar de ec was verdubbeld. Wat betekend dit?

              Comment


                #9
                antwoorden in je nieuw gestarte topic https://www.jointjedraaien.nl/wietfo...ere-ppm-runoff

                deze gesloten
                ~ 2011-12 ~ 2012-13 ~ 2017 ~ 2019 ~ 2020 ~ BuitenQweeksels ~

                Comment

                Bezig...
                X