Hangend blad bij autoflowers week 6

Collapse
X
 
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts
  • Frenken
    Stekje
    Nieuw Lid
    • Jan 2020
    • 7

    #1

    Hangend blad bij autoflowers week 6

    Korting op 420shop
    Beste Forum leden . Allereest veel gezondheid in deze zware tijden !!

    Dit is nu mijn 3e kweek en kamp met een probleem die ik niet eerder ben tegen gekomen bij mijn vorige kweeks .
    En ik weet het allemaal even niet meer =(

    mijn specs :

    180x80x80 cm tent
    afzuiging
    Spiderfarmer SF 2000 led 1e keer op led vorige kweeks waren op HPS
    15 L potten
    Biobizz light mix en de voeding van Biobizz
    Temp 26 -27 met lamp aan 20 met lamp uit
    18/6 lamp aan en uit
    luchtvochtigheid rond de 60 -50
    PH 5.7
    Royal Queens Northen Light autoflowers

    Ik zit nu in mijn 2e week van bloei. 6e week vanaf dat ik de zaadjes in de grond heb gestopt . de groei ging prima totdat mijn meisjes de bloei in gingen . vanaf dat moment hangen de bladeren constant . ik hou mijn aan het schema van Biobizz en geef mijn dames 1x in de week voeding 1 L verdeelt over 3 planten. daar in tegen ook 1x in de week 1L water . maar krijg het blad niet meer omhoog en maak mijn zorgen ook omdat de bladeren bij mijn toppen beginnen te krullen . ik ben tot einde raad en lees zoveel op het internet dat je door de bomen het bos niet meer ziet . Daarom probeer ik het via deze weg te doen en hoop ik dat iemand mijn kan helpen . Geef ik teveel water of juist te weinig ???
    hieronder een paar fotos van mijn dames die er toch wel slecht uitzien =(

    Met vriendelijke groet,

    Frenken

    You do not have permission to view this gallery.
    This gallery has 1 photos.
  • Frenken
    Stekje
    Nieuw Lid
    • Jan 2020
    • 7

    #2
    hierbij nog wat fotos
    You do not have permission to view this gallery.
    This gallery has 2 photos.
    Last edited by QnQ; 25 January 2021, 09:23. Reden: Fotos mogen ook allemaal in de beginpost!

    Comment

    • Rietslang
      Ultra Grower
      MemberLucky Member
      • Jul 2015
      • 2171

      #3
      2x in de week 2l(voeding)water is mss wat weinig of te weinig verspreid waardoor het medium bij 27° ietwat uitdroogt en ze moeilijker water opnemen, ik zou ze dagelijks (minstens 2dagelijks) gaan vertroetelen ze gaan dan ook meer drinken in de bloei
      en ik las dat groeivoeding vd biobizz lijn dient blijvend mee te geven? weet niet meer zeker dus lees eerst als je twijfelt dit betreffend

      Veel succes de meisjes voelen zich nu niet echt top neen ma kzie ze er wel door komen
      ​​​​​​Everything is nothing and nothing is everything.

      Comment

      • Nonsense
        Super Grower
        420 MemberMemberLucky Member
        • Jul 2015
        • 1724

        #4
        Ik zou eerst de pot is even optillen is ie zwaar dan staan ze te nat is ie licht staan ze te droog .

        Dagelijks een half tot 3/4 litertje is mischien ook beter afhankelijk van je pot .

        succes

        Comment

        • Jamzieman
          Advanced Grower
          MemberLucky Member
          • Jan 2019
          • 1039

          #5
          ik denk toch ook te droog,idd elke dag een beetje is beter.
          voor de rest
          The dude with the AK420 sitting on his OG KUSHsion licking his GELATO41 and eating his GSC
          5 lekkere grieten onder de zon

          Comment

          • QnQ
            Godlike Grower
            Lucky Member
            • Sep 2010
            • 26093

            #6
            Yep, pot even optillen dan weet je alles.

            pH is veel te laag.
            Bij gebruik van Biobizz kun je beter helemaal niks aan de pH doen.

            Dat krullende blad in de top is wel een ander probleem.
            Waarschijnlijk een combinatie van te weinig water, te lage LV en te dicht bij de lamp.

            **** HELP uit de topictitel verwijderd.
            Help voegt niets toe en hoort in geen enkele topic-titel thuis, nooit, nergens.
            **** Tevens topic verplaatst naar de helpdesk.
            ~ 2011-12 ~ 2012-13 ~ 2017 ~ 2019 ~ 2020 ~ BuitenQweeksels ~

            Comment

            • Frenken
              Stekje
              Nieuw Lid
              • Jan 2020
              • 7

              #7
              Bedankt voor de reacties ik zal ze wat meer water geven iedere dag 0.5 liter kijken of het in de loop van de week beter gaat met ze bedankt

              Groetjes Frenken

              Comment

              Bezig...