Forum Top Ad MOBILE Smallest

Collapse

Mededeling

Collapse

Wie een nieuwe topic opent omdat hij/zij een bladprobleem heeft, wordt vriendelijk gevraagd om enkele foto's erbij te posten, en een woordje uitleg met de beschrijving van je probleem.

Wie een nieuwe topic opent omdat hij/zij een bladprobleem heeft, wordt vriendelijk gevraagd om enkele foto's erbij te posten, en een woordje uitleg met de beschrijving van je probleem.
Zo kunnen leden vlugger en een correctere diagnose stellen!

Ook kan je via de zoek functie al eens zoeken naar gelijkaardige bladproblemen, die hier al op het forum zijn gepost.

Enkele belangrijke informatie:


Board: Bladproblemen:
Montys-Blad-Probleem-Oplosser
Fotos plaatsen bij Bladproblemen

Board: Ziekten:
Lijst van ziekten
Schimmelziekten bij cannabis
Meeldauw

Board: Beestjes:
Lijst van ongedierte
Welk insect zit op mijn wietplant
Bekijk meer
Bekijk minder

Bladverkleuring door allerlei factoren, hoe los ik dit op?

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

    Bladverkleuring door allerlei factoren, hoe los ik dit op?

    Korting op 420shop
    Hallo,

    Ik heb 4 plantjes staan en bij 1tje heb ik blad problemen.
    Ze staan onder Led verlichting en wat nog van belang is om te weten dat ze in een redelijke koude omgeving staan, snachts 6 graden en overdag 14 graden.
    De plantjes zijn op 01-01 ontkiemt ze deden het goed tot ik nou net dit aantrof moet snel zijn gebeurt want voor 2 dagen terug was het er nog niet.
    Ik kweek op aarde met wat kokos er doorheen, kwa verhouding 3/4 aarde en 1/4de kokos, allebei van Plagron.
    Ook gebruik ik voeding daarvan, ik geef de helft van wat de fabrikant aanraad omdat dat de smaak de vorige keer ten goede kwam.

    Weet iemand wat dit is? en wat ik het beste kan doen?
    You do not have permission to view this gallery.
    This gallery has 1 photos.

    #2
    Staat ie niet gewoon te koud en/of op de tocht? Onder de 15 graden stagneert de groei, vergroot je de kans op wortelrot en krijg je dus verkleurd blad.

    Comment


      #3
      Ik denk ook dat je best eerst je klimaat op punt zet .
      stress is nooit goed voor je dames

      Comment


        #4
        Ik denk dat je er niet onderuit komt om bij te verwarmen, jouw max temp zit onder de min temp.

        Comment


          #5
          Denk dat dat niet door de temperatuur komt.


          Help in de titel
          ~ 2011-12 ~ 2012-13 ~ 2017 ~ 2019 ~ 2020 ~ BuitenQweeksels ~

          Comment


            #6
            Meer grond in die pot, denk ik. Maar niet de oplossing voor problemen met beestjes.

            Comment


              #7
              Niet panikeren!
              ​​​​​​Everything is nothing and nothing is everything.

              Comment


                #8
                Maak eens wat meer foto's en laat ook wat meer van de plant zien.
                Ik zie nu alleen een half blaadje van onderaan.

                Met die temperatuur drinken ze ook weinig, dus zal je elke dag moeten watergeven, en kleine beetjes.
                Als je voor meerdere dagen watergeeft staan ze te lang nat.
                Verder zou ik zeggen breng de voeding op peil, maar das een beetje moeilijk aan te raden zonder de hele plant te zien.
                ~ 2011-12 ~ 2012-13 ~ 2017 ~ 2019 ~ 2020 ~ BuitenQweeksels ~

                Comment

                Bezig...
                X