Forum Top Ad MOBILE Smallest

Collapse

Mededeling

Collapse

Wie een nieuwe topic opent omdat hij/zij een bladprobleem heeft, wordt vriendelijk gevraagd om enkele foto's erbij te posten, en een woordje uitleg met de beschrijving van je probleem.

Wie een nieuwe topic opent omdat hij/zij een bladprobleem heeft, wordt vriendelijk gevraagd om enkele foto's erbij te posten, en een woordje uitleg met de beschrijving van je probleem.
Zo kunnen leden vlugger en een correctere diagnose stellen!

Ook kan je via de zoek functie al eens zoeken naar gelijkaardige bladproblemen, die hier al op het forum zijn gepost.

Enkele belangrijke informatie:


Board: Bladproblemen:
Montys-Blad-Probleem-Oplosser
Fotos plaatsen bij Bladproblemen

Board: Ziekten:
Lijst van ziekten
Schimmelziekten bij cannabis
Meeldauw

Board: Beestjes:
Lijst van ongedierte
Welk insect zit op mijn wietplant
Bekijk meer
Bekijk minder

Hangende bladpunten... warmte?

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

    Hangende bladpunten... warmte?

    Korting op 420shop
    Enkele van mijn dames vertonen hangende puntjes.... Ik denk zelf aan hitte. Wat an het nog meer zijn? IMG_2266.jpeg
    Lopend Verslag

    #2
    Ik heb iets soortgelijks en kan er de vinger niet op leggen. Misschien te hoge lichtintensiteit i.v.m. led.
    Horks Fototopic 2.0

    Comment


    • Voor het eerst
      Voor het eerst commented
      Editing a comment
      Het domme is dat lager gelegen blad en omringende planten nergens last van lijken te hebben

    • Hork
      Hork commented
      Editing a comment
      Dan zou je de lamp eens wat hoger kunnen hangen maar of dat bovenste blad weer normaal wordt weet ik niet.

    • kelderkastje
      kelderkastje commented
      Editing a comment
      Ik had dat bij 1 van mijn Skunk ... niet kunnen uitvogelen wat het is. Is wel een mooie top geworden.

    #3
    Staan de kartelranden ok opwaarts dan is het zeker de warmte indien niet twijfel ik toch over iets anders. ik vind de onderliggende scheuten ook wel wat gekruld hangend maar ook enkel de scheuten.
    The dude with the AK420 sitting on his OG KUSHsion licking his GELATO41 and eating his GSC
    5 lekkere grieten onder de zon

    Comment


    • Jamzieman
      Jamzieman commented
      Editing a comment
      staat ze zeker niet te nat?

    #4
    Tocht.
    ~ 2011-12 ~ 2012-13 ~ 2017 ~ 2019 ~ 2020 ~ BuitenQweeksels ~

    Comment


      #5
      Tis uitdroging, kan verschillende oorzaken hebben. Begint bij te lage LV.

      Comment


        #6
        Ik ga eens kijken met tocht. Temperatuur is ook een stuk lager dan gebruikelijk dus wellicht is er een gat ontstaan in de isolatie. Ik ga zo gelijk even kijken
        Lopend Verslag

        Comment


          #7
          Heb dit ook bij 1 dame van mij, mijn luchtvochtigheid is wel altijd van de lage kant.. Heb het wel niet zo fel als jouw plant. Ik had gelezen op het internet dat de "claw' bladeren ontstaat door nitrogen toxicity of door te harde wind op het blad.
          Heb het zelf nog niet gevonden wat het bij mij is.
          Succes nog!

          Comment

          Bezig...
          X