Mededeling

Collapse

Wie een nieuwe topic opent omdat hij/zij een bladprobleem heeft, wordt vriendelijk gevraagd om enkele foto's erbij te posten, en een woordje uitleg met de beschrijving van je probleem.

Wie een nieuwe topic opent omdat hij/zij een bladprobleem heeft, wordt vriendelijk gevraagd om enkele foto's erbij te posten, en een woordje uitleg met de beschrijving van je probleem.
Zo kunnen leden vlugger en een correctere diagnose stellen!

Ook kan je via de zoek functie al eens zoeken naar gelijkaardige bladproblemen, die hier al op het forum zijn gepost.

Enkele belangrijke informatie:

Board: Bladproblemen:
Montys-Blad-Probleem-Oplosser
Fotos plaatsen bij Bladproblemen

Board: Ziekten:
Lijst van ziekten
Schimmelziekten bij cannabis
Meeldauw

Board: Beestjes:
Lijst van ongedierte
Welk insect zit op mijn wietplant
Bekijk meer
Bekijk minder

slap hangende bladeren en roeste plekjes on hoofdtop

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

slap hangende bladeren en roeste plekjes on hoofdtop

Korting op 420shop
    hallo

ik heb momenteel 4 pineapples auto van barney's staan. in het begin had ik een probleempje met een stikstof overschot. nadat dit opgelost was zijn ze dan ook serieus beginnen groeien. en zag alles er goed uit tot vorige week. nu laten er 2 hun bladeren wat hangen(zie foto plant in het midden en links achter). heb ze al eens weinig water gegeven maar dit veranderde niet daarna ook met wat meer water geprobeerd maar ook dit helpt niet. ook zag ik daarnet in 1 van de betere planten wat roestvlekjes in de bladeren van de hoofdtop. iemand een idee wat dit zou zijn want ik weet het efjes niet meer.

planten staan onder 2 sf2000 led lampen van spider farmer. de dichtste 2 planten staan op ongeveer 40cm van de lamp de andere op ongeveer 50cm. als voeding kregen ze plagron grow voeding( de linkse langs achter krijgt dit nog) de andere krijgen bloom 2ml plus 1ml green sensation per liter water. de temperatuur draait rond de 22 a 25 overdag en rond de 19 a20 snachts vochtigheid 50 a 60. Ph zuur ik af naar 6,5 6,7
    Attached Files

Plagron heeft twee voedingslijnen.
    Mineraal : Terra
    Bio/organisch : Alga

Dat je Plagron grow of bloei geeft zegt me dus niet zoveel. Het gaat om terra of alga.

Hoe vaak voeding
    hoeveel voeding

Te nat of te droog is een kwestie van de pot 2cm optillen dan weet je het.
    Kweektip:Hoe ben ik een awesome jointjedraaien.nl beginner?

~ 2011-12 ~ 2012-13 ~ 2017 ~ 2019 ~ 2020 ~BuitenQweeksels ~

Comment

• Loze vissertje
      Loze vissertje commented
      Editing a comment
      Zowel grow als bloom zijn de alga lijn. Bij iedere watergeef (om de 2 3 dagen) beurt gebruik ik voeding. In de groeifase 2ml grow per liter en in de bloeifase 2ml bloom plus 1ml green sensation. Is dit in orde volgens jou of geef ik teveel?

Heb ze gisteren avond nog elk 2 liter water gegeven en daarnet stonden ze er weer mooi bij. Blijkbaar hebben deze meer water dan de andere.
      Last edited by Loze vissertje; 2 February 2021, 04:29.

• Loze vissertje
      Loze vissertje commented
      Editing a comment
      Zouden de roeste plekjes in de hoofdtop te maken kunnen hebben met overvoeding? Ik heb dit ook enkel bij deze

Te weinig voeding. 4ml AlgaBloom + 1ml GS.

Comment

• Loze vissertje
      Loze vissertje commented
      Editing a comment
      ik dacht dat 4ml wat teveel was bij auto's

• kelderkastje
      kelderkastje commented
      Editing a comment
      Bij autos verminder ik de voeding zodra ze overvoed zijn en gele puntjes krijgen.

Om de 2 of 3 dagen water en dan gelijk een paar liter? Dat kan volgens mij anders.

Comment

• Loze vissertje
      Loze vissertje commented
      Editing a comment
      ik zal het wat meer verspreid geven. bedankt voor de tip

Footer Left Ad

Collapse
Bezig...
X