Forum Top Ad MOBILE Smallest

Collapse

Mededeling

Collapse

Wie een nieuwe topic opent omdat hij/zij een bladprobleem heeft, wordt vriendelijk gevraagd om enkele foto's erbij te posten, en een woordje uitleg met de beschrijving van je probleem.

Wie een nieuwe topic opent omdat hij/zij een bladprobleem heeft, wordt vriendelijk gevraagd om enkele foto's erbij te posten, en een woordje uitleg met de beschrijving van je probleem.
Zo kunnen leden vlugger en een correctere diagnose stellen!

Ook kan je via de zoek functie al eens zoeken naar gelijkaardige bladproblemen, die hier al op het forum zijn gepost.

Enkele belangrijke informatie:


Board: Bladproblemen:
Montys-Blad-Probleem-Oplosser
Fotos plaatsen bij Bladproblemen

Board: Ziekten:
Lijst van ziekten
Schimmelziekten bij cannabis
Meeldauw

Board: Beestjes:
Lijst van ongedierte
Welk insect zit op mijn wietplant
Bekijk meer
Bekijk minder

is dit mozaiek virus of iets anders (fotos)

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

    is dit mozaiek virus of iets anders (fotos)

    Korting op 420shop
    hoi allen,

    ik ben er niet zeker van, maar 1 van de 7 planten is licht groen, heeft kromme bladeren en heeft veel minder topjes. plantje is nu 3 weken oud. aarde premixed en heb alleen wortel stimulator en aptus regulator gegeven tot nu toe.

    andere plantjes hebben er geen last van. dacht misschien weten de wat meer ervaren kwekers wat er is met mijn plantje

    sorry voor de wazige fotos, mijn camera is een beetje dood!

    DSC02858.jpgDSC02856.jpgDSC02857.jpg
    DSC02859.jpgDSC02855.jpg

    #2
    Re: is dit mozaiek virus of iets anders (fotos)

    Voor mij geen twijfel mogelijk: TMV

    Comment


      #3
      Re: is dit mozaiek virus of iets anders (fotos)

      wat te doen, zover ik weet kan je het niet genezen toch? plant weg gooien of gewoon door laten gaan en genoegen nemen met de opbrengst wat het ook is?

      Comment


        #4
        Re: is dit mozaiek virus of iets anders (fotos)

        Is niet te genezen, maar heb je de ruimte zou ik haar laten staan, de opbrengst van deze plant kun je dan nog mooi meenemen......

        Comment


          #5
          Re: is dit mozaiek virus of iets anders (fotos)

          Zorg alleen wel dat die plant geen andere plant kan 'aanraken' en breng het ook niet over via je eigen handen.
          Die plant heeft het wel zwaar te pakken moet ik zeggen. Gooi die grond ook maar met pot en al weg als je klaar bent.

          Comment


            #6
            Re: is dit mozaiek virus of iets anders (fotos)

            ik heb helaas geen ruimte om hem alleen te zetten of in een hoekje zodat hij andere planten niet aanraakt, dan maar weggooien? doet wel pijn zeg, na 3 weken zorgen en liefde geven

            Comment


              #7
              Re: is dit mozaiek virus of iets anders (fotos)

              TMV wordt alleen overgedragen door insecten en plantensappen, niet door aanraking......

              Comment

              Bezig...
              X