Forum Top Ad MOBILE Smallest

Collapse

Mededeling

Collapse

Wie een nieuwe topic opent omdat hij/zij een bladprobleem heeft, wordt vriendelijk gevraagd om enkele foto's erbij te posten, en een woordje uitleg met de beschrijving van je probleem.

Wie een nieuwe topic opent omdat hij/zij een bladprobleem heeft, wordt vriendelijk gevraagd om enkele foto's erbij te posten, en een woordje uitleg met de beschrijving van je probleem.
Zo kunnen leden vlugger en een correctere diagnose stellen!

Ook kan je via de zoek functie al eens zoeken naar gelijkaardige bladproblemen, die hier al op het forum zijn gepost.

Enkele belangrijke informatie:


Board: Bladproblemen:
Montys-Blad-Probleem-Oplosser
Fotos plaatsen bij Bladproblemen

Board: Ziekten:
Lijst van ziekten
Schimmelziekten bij cannabis
Meeldauw

Board: Beestjes:
Lijst van ongedierte
Welk insect zit op mijn wietplant
Bekijk meer
Bekijk minder

Autoflower - hangend blad, geel blad, vebrande puntjes.

Collapse
Dit topic is gesloten.
X
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

    Autoflower - hangend blad, geel blad, vebrande puntjes.

    Korting op 420shop
    Hey ik doe weer een klein kweekje nu ik in spanje woon, ik heb een paar autoflowers onder een geekbeast pro en ze beginnen rare symptomen te vertonen, eerst dacht ik dat het nitrogen toxicity was en heb dan gespoeld 2 weken maar ze zijn er nog steeds slecht aan toe, ze staan in 50% lightmix en 50% growmix in 10l potten, ik heeb pas vanaf de 4de week 2ml terra bloom per watering en ik laat altijd 2 dagen tussen en geef max 35cl per plant wat me weinig lijkt. Hier een paar fotos ik hoop dat er nog wat te redden valt want het is erg
    Attached Files

    #2
    1: topic in verkeerde forum.
    2: titel zegt niets over het probleem.

    Planten lijken verbrand door :
    te kleine afstand van de de lamp,
    door tocht,
    door onregelmatig water geven,
    mogelijk ook te vroeg bloeivoeding.
    Gebrek aan ervaring misschien ?

    De oorzaak of meerdere oorzaken staan er vast tussen.

    Spoelen bij planten op aarde is altijd een laatste redmiddel, daar knappen ze nooit van op, het enige doel daarvan is om ze in leven te houden.
    ~ 2011-12 ~ 2012-13 ~ 2017 ~ 2019 ~ 2020 ~ BuitenQweeksels ~

    Comment


      #3
      Veel te droog gestaan. Valt niet veel aan te doen, die gaan afbloeien met een hoop verlies en wsl nog wel effe verder vergelen. Plus die twee weken zonder voeding, dat gaat ook niet geholpen hebben. Light en growmix, daar is in dat stadium de voeding al lang uit. Beginnen bijvoeden met planten die nog weinig voeding gaan verbruiken is lastig.

      Comment


        #4
        Hey. Ik heb je titel iets aangepast, en je topic verplaatst naar bladproblemen.
        Hopelijk wordt het alsnog wat moois met de dames.
        Howto foto's in je berichten plaatsen | Belangrijk: Topic Titels
        Veel gestelde vragen over het forum | Hoe Quoten / Citeren

        Comment


        • Nederhigh
          Nederhigh commented
          Editing a comment
          beowulf opzich wel mee eens.. Maar het gaat niet om de clickbait eh. Doe het vooral zodat anderen de topics kunnen terugvinden mochten ze tegen soortgelijke problemen aanlopen. Al hoewel dat waarschijnlijk ook tevergeefs is... Ik zal er eens over nadenken. Loop in ieder geval geen titels aan te passen omdat ik het leuk vind ofzo.
          Maar het komt inderdaad snel over als gezeur/mierenneukerij.. Of dat het dan waard is..
          Last edited by Nederhigh; 11 April 2021, 11:03.

        • beowulf
          beowulf commented
          Editing a comment
          Uiteraard is dat tevergeefs aangezien elk bladprobleem al is beschreven geweest en oude topics bumpen ook al scheef bekeken wordt. Ik zie daar ook geen probleem mee.

        • Nederhigh
          Nederhigh commented
          Editing a comment
          Simpel, hoe meer topics met goeie en verschillende titels/omschrijvingen over hetzelfde onderwerp. Hoe groter de kans dat men kan vinden wat die zoekt. Geldt niet alleen voor bladproblemen. edit:- Dat neemt niet weg dat het een afweging blijft inderdaad... Denkende..
          Last edited by Nederhigh; 11 April 2021, 14:30.

        #5
        Beetje vochtig houden, beetje voederen. Zal nog wel wat lekkers vanaf komen. Maar dat kan beter ja.

        Comment

        Bezig...
        X