Oud wietblad of defiency?

Collapse
X
 
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts
  • QuviPro
    Senior Stoner
    Member
    • Jul 2020
    • 34

    #1

    Oud wietblad of defiency?

    Korting op 420shop
    Hiyaaa :]

    Ik heb hier een Royal Medic plant van 13 weken vegetatieve groei staan.
    Nu word de eerste grote fanleave van buiten naar binnen geler van kleur.
    is dit door ouderdom of komt de plant wat te kort? ( 1 of 2 leaves hebben kleine gele tippen van OVERVOEDING denk ik dan dus bgeef ze niet veel voeding meer maar gewoon water.
    ook hebben een paar nieuwere groei bladeren kleine gaatjes ?? Ik zie niets van insecten so far..

    Als jullie wat raad hebben hoor ik het graag ✌

    You do not have permission to view this gallery.
    This gallery has 4 photos.
  • Nederhigh
    Super Grower
    Lucky Member
    • Apr 2012
    • 1834

    #2
    Ik zou me niet teveel zorgen maken. 13 weken veg tho Dat is mooi lang wel

    Maarreh, wat voor voeding gebruik je? En hoeveel/ hoe vaak?
    Zonder die info is het voor ons ook lastig in te schatten.

    Comment


    • QuviPro
      QuviPro commented
      Editing a comment
      Hello, ja ze staat al 13 weken en heb voor de eerste keer mainline gedaan (heb het toch wel wat fout gedaan maar laten we hopen op wat goed resultaat) heb ook deze keer geprobeert te croppen met succes zover ik het zie. De potgrond is gewoon universele potgrond met veel perliet en voeding heb ik de zamnesia budmix 100gr erin gedaan. Samen met de bionova line van zamnesia. (Enzyme, x-cel, vitasol, pk13-14) krijgt nu enkel bnzyme, rootstimulator (hy-pro) en x-cel, maar zoals ik de bladeren zag 2 met nutrient burn dus geef ik ze meer gewoon water op 6.4-6.6 pH.
      Meestal 6.5.
  • QnQ
    Godlike Grower
    Lucky Member
    • Sep 2010
    • 26093

    #3
    Zou iets beter kijken als je naar beestjes zoekt.

    En problemen in de helpdesk posten.
    ~ 2011-12 ~ 2012-13 ~ 2017 ~ 2019 ~ 2020 ~ BuitenQweeksels ~

    Comment


    • Nederhigh
      Nederhigh commented
      Editing a comment
      Ik heb 'm verplaatst indd.

    • QuviPro
      QuviPro commented
      Editing a comment
      Oké bedankt voor de comment, zal wat beter kijken. Oei ja ik moet het forum nog wat beter leren kennen sorry!
  • beowulf
    Exquisite Grower
    MemberLucky Member
    • Nov 2008
    • 6495

    #4
    Compleet off topic, maar dat je fanleaves gebruikt ipv schutbladeren, ok. Niet echt een algemeen voorkomend woord. Maar deficiency voor tekort, veronderstel dat het dat was. Nutrient burn... Denk dat je best van al die Amerikaanse cannabis websites weg blijft want die denken nogal is vaak dat ze warm water moeten heruitvinden.

    Comment


    • QuviPro
      QuviPro commented
      Editing a comment
      Ik begrijp het niet? Wat bedoel je hiermee
Bezig...