Forum Top Ad MOBILE Smallest

Collapse

Mededeling

Collapse

Wie een nieuwe topic opent omdat hij/zij een bladprobleem heeft, wordt vriendelijk gevraagd om enkele foto's erbij te posten, en een woordje uitleg met de beschrijving van je probleem.

Wie een nieuwe topic opent omdat hij/zij een bladprobleem heeft, wordt vriendelijk gevraagd om enkele foto's erbij te posten, en een woordje uitleg met de beschrijving van je probleem.
Zo kunnen leden vlugger en een correctere diagnose stellen!

Ook kan je via de zoek functie al eens zoeken naar gelijkaardige bladproblemen, die hier al op het forum zijn gepost.

Enkele belangrijke informatie:


Board: Bladproblemen:
Montys-Blad-Probleem-Oplosser
Fotos plaatsen bij Bladproblemen

Board: Ziekten:
Lijst van ziekten
Schimmelziekten bij cannabis
Meeldauw

Board: Beestjes:
Lijst van ongedierte
Welk insect zit op mijn wietplant
Bekijk meer
Bekijk minder

Verdorde bruine brosse bladpunten

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

    Verdorde bruine brosse bladpunten

    Korting op 420shop
    ADD7CDFB-32F0-4225-89B6-11BF073A526E.jpeg BC285C17-F544-4EA0-B687-8BEF8EE28C30.jpeg Hey allemaal,


    ik weet dat er al legio topics over bladproblemen zijn dus alvast sorry voor mijn vraag, ik kan hier niet een gelijk soortelijke foto/probleem aan hangen maar ik denk dat ik haast heb met een oplossing toepassen want ik zie er steeds meer verschijnen op mijn skunk xl schatje deze is uit zaad meteen 12/12 gaan draaien 13 dagen terug bij een maatje gewoon als experiment na veel goede. Verhalen hiervan te horen gezien ik ondertussen 1 pp vanwege spint snel heb moeten elimineren voor het niet meer te bestrijden zou zijn geweest Op de overige 4 heb ik deze ter aanvulling gekregen De skunk stond dus niet in de buurt van spint verder dit zou dan ook niet de oorzaak kunnen zijn....

    ​​​​​​​alvast super bedankt voor het evt meedenken ik heb deze ronde echt veel sores bah

    #2
    Jow skunki.

    Ik heb je topic verplaatst naar het juiste subforum, bladproblemen.

    Als ik naar je plantje kijk denk ik direct dat ze gewoon honger heeft.. Ik zie een halfvolle pot, en een gele plant.
    Dat is sowieso een goeie tip voor de volgende keer.. De pot helemaal vol! Tot de nok. Hoe meer aarde je plantjes hebben, hoe beter!
    Eneuh, wat geef je aan voeding? Welke voeding? Hoeveel/hoevaak etc...

    Je plant is in de bloei. Dus ze zal nooit weer mooi groen worden, daarvoor is het al te laat. Mee nemen naar de volgende ronde!
    Howto foto's in je berichten plaatsen | Belangrijk: Topic Titels
    Veel gestelde vragen over het forum | Hoe Quoten / Citeren

    Comment


      #3


      hey!

      thanks daarvoor, ooit leer ik het wel hoor

      ik voed met de plagon lijn terra bloom om precies te zijn ik gebruik 50% van de voorgeschreven hoeveelheid

      op 1 waterbeurt, (10L)

      5ml pure zym
      5ml terra grow
      5ml wortel stimulator
      40 ml. BLoom

      dat om de dag ongeveer!

      de 10 liter gaat op de 5 plantjes niet helemaal op daar doe ik soms 2 beurten mee! Ik zuur af naar ph 6,4 maar meestal geef ik regenwater!

      ja de grond is een beetje karig ik heb hem zo gekregen en twijfelde of ik het aan zou vullen, heeft geen zin meer nu denk ik of?

      bedankt weer voor de tips! En raad

      Comment


      • Nederhigh
        Nederhigh commented
        Editing a comment
        Lijkt me een aardige verdeling voeding.. misschien zelfs wat teveel voor zo'n kleine dame. Daar zal het niet aan liggen dan. Blokkade?
        Paar keer te droog gestaan? Grond aanvullen heeft nu niet veel zin meer nee.

      #4
      Tot Zover geen tekenen van over/onder bewatering gezien wel is het een paar dagen 30/31 c. Geweest en zit ik met de lv die ik niet boven dr 30 krijg misschien is dat het anders weet ik het ook niet

      Comment


      • Nederhigh
        Nederhigh commented
        Editing a comment
        Als je grond te droog is loopt de ec in de aarde hard op, en kun je blokkades krijgen. Die dan weer lijken op tekorten.
        Ik ben ook geen ervaren kweker ofzo. Gooi gewoon wat voor de hand liggende dingen..
        Kreeg ze in het begin wel iets van groeivoeding mee? In die bloeivoeding zit natuurlijk geen mega hoeveelheid stikstof. Als ze voor de bloei al arm stond, kan dat eventueel ook een hoop verklaren. Is natuurlijk wat lastig, of in elk geval anders timen allemaal, als je ze de hele cyclus op 12/12 zet.

      #5
      In welke bloeiweek zit je met je schema, want ik kan dat zo niet vinden bij Plagron.

      Attached Files
      ~ 2011-12 ~ 2012-13 ~ 2017 ~ 2019 ~ 2020 ~ BuitenQweeksels ~

      Comment

      Bezig...
      X