Forum Top Ad MOBILE Smallest

Collapse

Mededeling

Collapse

Wie een nieuwe topic opent omdat hij/zij een bladprobleem heeft, wordt vriendelijk gevraagd om enkele foto's erbij te posten, en een woordje uitleg met de beschrijving van je probleem.

Wie een nieuwe topic opent omdat hij/zij een bladprobleem heeft, wordt vriendelijk gevraagd om enkele foto's erbij te posten, en een woordje uitleg met de beschrijving van je probleem.
Zo kunnen leden vlugger en een correctere diagnose stellen!

Ook kan je via de zoek functie al eens zoeken naar gelijkaardige bladproblemen, die hier al op het forum zijn gepost.

Enkele belangrijke informatie:


Board: Bladproblemen:
Montys-Blad-Probleem-Oplosser
Fotos plaatsen bij Bladproblemen

Board: Ziekten:
Lijst van ziekten
Schimmelziekten bij cannabis
Meeldauw

Board: Beestjes:
Lijst van ongedierte
Welk insect zit op mijn wietplant
Bekijk meer
Bekijk minder

kroontjes klauw vormig

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

    kroontjes klauw vormig

    Korting op 420shop
    hallo iedereen.

    Ik heb al op veel plekken vragen gesteld maar niemand heeft en idee. Dus hoop dat hier iemand de kennis in macht heeft.

    De kroontjes van de stek die zien er uit als klauwen. De blad puntjes krullen naar binnen en rollen als het waren op en buigen als een soort klauw naar beneden( vaak ook iets weg gedraaid naar rechts). Het is alleen in de kroontjes. in de klein kroontjes bij de internode van de stek is het ook in een ligt form te zien.

    Ik heb zelf de "am" moeder staan

    Alle basis dingen zijn goed.

    Ik ga al een tijdje mee maar heb dit nog nooit meegemaakt en kan ook niet vinden waar het in zou moeten zitten.

    Alvast thanks voor de hulp!!
    You do not have permission to view this gallery.
    This gallery has 6 photos.
    Last edited by Nederhigh; 27 April 2021, 08:38. Reden: Foto's in beginpost.

    #2
    Klauwen ligt aan de pH of aan stikstofoverschot waarschijnlijk.
    ~ 2011-12 ~ 2012-13 ~ 2017 ~ 2019 ~ 2020 ~ BuitenQweeksels ~

    Comment


    • wliefhebber
      wliefhebber commented
      Editing a comment
      Ph te hoog of te laag? geef altijd 6.2ph en ec staat op 1.6 met terra vega op aarden. ik vind ze ook niet zo heel donker groen dus daarom dacht ik niet aan stikstof te veel

      kan het ook zijn dat de plant er erg gevoelig voor is? vroeger het ik het altijd op de zelfde manier gedaan met "am"en dit nog nooit gehad. kreeg ook de opmerking dat ze niet goed aansloegen van een vriend.

      ik heb me oude hobby weer uit de kast gehaald en het verhaal ging dat de gekochte stekjes de zelfde lijn "am" zou zijn waar ik vroeger ook me speelde toen am en beetje in kwam
      Last edited by Nederhigh; 27 April 2021, 02:55.

    #3
    Verdere setup?

    Comment


    • wliefhebber
      wliefhebber commented
      Editing a comment
      heb een paar moeders gemaakt van stekjes die staan op 600w 1m2 airco 20/28 graden lver op 60% water ph 6.2 ec 1.6 tera vega op grond. klein ventilator (niet op het blad gericht)
      wat er af komt zet ik en paar zelf van in en het overschot ....
      Last edited by wliefhebber; 26 April 2021, 20:19.
Bezig...
X