Forum Top Ad MOBILE Smallest

Collapse

Mededeling

Collapse

Wie een nieuwe topic opent omdat hij/zij een bladprobleem heeft, wordt vriendelijk gevraagd om enkele foto's erbij te posten, en een woordje uitleg met de beschrijving van je probleem.

Wie een nieuwe topic opent omdat hij/zij een bladprobleem heeft, wordt vriendelijk gevraagd om enkele foto's erbij te posten, en een woordje uitleg met de beschrijving van je probleem.
Zo kunnen leden vlugger en een correctere diagnose stellen!

Ook kan je via de zoek functie al eens zoeken naar gelijkaardige bladproblemen, die hier al op het forum zijn gepost.

Enkele belangrijke informatie:


Board: Bladproblemen:
Montys-Blad-Probleem-Oplosser
Fotos plaatsen bij Bladproblemen

Board: Ziekten:
Lijst van ziekten
Schimmelziekten bij cannabis
Meeldauw

Board: Beestjes:
Lijst van ongedierte
Welk insect zit op mijn wietplant
Bekijk meer
Bekijk minder

Doffe bladeren en/of water te kort?

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

    Doffe bladeren en/of water te kort?

    Korting op 420shop
    Ik ben 3 weken onderweg met twee disco world 3 meisjes in een 60x60 tent in airpots van volgens mij 11 liter, gevuld met Henkies light mix en alleen elke dag 300 ml kraan water (wat ik twee dagen heb laten staan ivm chloor)
    gegeven. Ze staan onder een mars hydroTS1000
    ongeveer 40cm en op 50% van de maximale capaciteit.
    Nu blijven de bladeren hangen en zien er gerimpeld uit is dat te weinig water of te veel en moet ik bij voeden ?
    Bij mijn vorige kweek heb ik te veel water en voeding gegeven dus ben ik erg voorzichtig.
    Ook het verschil in plant kan ik niet echt verklaren?
    De bladeren die over elkaar heen hangen is dat overigens een probleem ?
    Ik ben een beginner en probeer dit forum af te struinen om kennis op te doen Bijvoorbaat dank

    Grtz
    You do not have permission to view this gallery.
    This gallery has 1 photos.

    #2
    Til je pot eens op.. voelt deze zwaar aan?
    vinger in de grond.. 3cm is genoeg.. is de grond droog, vochtig, of nat?

    mij lijkt het dat ze veel te nat staat.

    Comment


      #3
      De pot is erg licht de vinger in de grond truc heb ik ook geprobeerd maar er blijft na genoeg niets aan hangen daar mee kwam ik uit op droog. Verder dacht ik door het gebruik van de airpots door de ventilatie moeten ze misschien wat meer vocht hebben.

      Comment


        #4
        Dan maar eens een slok water geven en kijken of ze er van opknapt

        Comment


          #5
          Ik zou ze ook wateren. Airpots worden sneller droog heb ik eens gelezen (gebruik ze zelf niet).

          Comment


            #6
            Heb je geen groene vingers dan,moet je wegen,gewoon elke dag wegen en weer geven als ze lichter zijn.de plant op de eerste foto heeft duidelijk water nodig.
            verzonden vanaf mijn bos hut met tamtam

            Comment


              #7
              Horks Fototopic 2.0

              Comment


                #8
                Yep, begin maar eens met 1-2 liter water dan moet dat blad binnen een uur weer recht staan.

                In Nederland wordt al meer dan 15 jaar geen chloor meer als ontsmetting gebruikt in drinkwater.
                ~ 2011-12 ~ 2012-13 ~ 2017 ~ 2019 ~ 2020 ~ BuitenQweeksels ~

                Comment


                  #9
                  Ik zal mijn potten wegen en voordat vanmiddag de lampen aangaan elke plant een halve liter water geven thanx voor de moeite en goede raad Grtz

                  Comment


                    #10
                    Ik heb ze gisteren elk 0.7 liter water gegeven dat lijkt al beter te gaan morgen geef ik ze een liter per stuk.
                    die airpots ventileren zo goed dat ze vandaag bijna niets wogen. Ik ga de hoeveelheid water nog wat opschroeven bedankt voor de tips
                    Nog een foto voor en na
                    You do not have permission to view this gallery.
                    This gallery has 1 photos.

                    Comment

                    Bezig...
                    X