Plantje krult omhoog.

Collapse
X
 
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts
  • Groengroentje
    Plantje
    Nieuw Lid
    • May 2021
    • 10

    #1

    Plantje krult omhoog.

    Korting op 420shop
    Hallo ik ben nieuw hier en met het groeien van plantjes. Ik lees wel dagelijks een heleboel en heb 22dagen geleden een autoflower zaadje geplant. Met een minimaal budget heb ik wat inelkaar geflanst en me plantje groeid er best goed in ter vergelijking met mn maatje die de zelfde dag het zelfde type zaadje heeft geplant als mij,
    Alleen ben ik bang dat er iets mis is met mijn plantje, mijn waaierbladeren zijn een beetje "gekrult?" Ik heb elke dag een foto gemaakt maar pas sinds kort is het mij opgevallen dat dit probleem al begon na dag 10.

    Het plantje heb ik gepot in een toen iets wat te kleine pot en heb die toen op dag4 nadat deze uitgekomen was voorzichtig verpot in een 36L pot, Ik geef gemiddelt ongeveer 19uur licht en alleen water als mijn vinger droog blijft in de grond. Geen voeding.

    ik heb zelf wat grond gemixt met:
    10l 1jarige bloei compost
    22l bio klei/lava compost
    2l cocos snippers
    15gr mest
    1l perlier
    Hydroballs

    Op dit moment kan ik niet de Ph, LV of Temp controlleren/aanpassen dus heb hier ook geen informatie over. Temp zal rond de 20/22° liggen.

    Het kan zijn dat de waaier te hard heeft gestaan heb sinds een paar dagen een lapje ervoor dat deze niet direct op de plant blaast. Een roterende waaier is nog geen optie helaas.

    Kan ik deze bladeren nog herstellen, heb ik een voedings tekort? Teveel of te weinig water? Ze worden ook erg groot en zwaar voor de plant lijkt het en de steeltjes zijn bijna net zo dik als de stam.

    verder Lijkt het plantje het redelijk goed te doen.

    Heeft iemand misschien advies?

    mvg groentje
    Last edited by Nederhigh; 12 May 2021, 15:42. Reden: Orginele topic terug gepost.. Voor zover mogelijk.
  • Groengroentje
    Plantje
    Nieuw Lid
    • May 2021
    • 10

    #2
    Resolved.
    Last edited by Groengroentje; 11 May 2021, 17:23.

    Comment


    • Nublet
      Nublet commented
      Editing a comment
      Waaierblaaderen lagen ondertussen op de grond, dag 22
  • Remco
    Exquisite Grower

    • Jul 2018
    • 7399

    #3
    Welgekomen hier @ !!!


    No probleem daar ze staat er goed bij !!

    Een beetje geduld hebben is bij deze hobby wel nodig !!

    Genieten word het vanaf nu , Tim laps foto's ge gaat verschieten hoe snel het nu gaat gaan !!

    Suc6 er mee , keep it green ! !







    Remco.

    Comment

    • Groengroentje
      Plantje
      Nieuw Lid
      • May 2021
      • 10

      #4
      Thnx!
      Last edited by Groengroentje; 11 May 2021, 17:24.

      Comment

      • kelderkastje
        Exquisite Grower
        420 MemberMemberLucky Member
        • Nov 2019
        • 5461

        #5
        Staan er best wel OK bij... hadden wat groter mogen zijn. Al die compost is evt. wat teveel van het goede. AFjes hebben graag wat minder voeding.

        Succes verder.

        Comment

      • Nederhigh
        Super Grower
        Lucky Member
        • Apr 2012
        • 1833

        #6
        Goeed.. Hou de volgende keer je topic aub gewoon in orginele staat. Ook nadat iets opgelost. Wie weet hebben anderen er wat aan etc.. Ik kan hier nu helemaal geen koek meer van bakken...

        Comment

        • Silas
          Admin
          Lucky MemberModeratorAdmin
          • Sep 2009
          • 1272

          #7
          Raar verhaal
          Veel gestelde vragen over het forum
          JOINTJEDRAAIEN.NL - Smoking Community
          ?
          420Shop.NL
          "Wat je kunt maken, kun je ook kraken."

          Comment

          • Nederhigh
            Super Grower
            Lucky Member
            • Apr 2012
            • 1833

            #8
            Ik heb je orginele beginpost terug geplaatst.
            Je foto's en titel kan ik helaas niet meer achterhalen.
            Een foutje aanpaseen, lf wat toevoegen etc is geen probleem eh.
            Daar is de 'wijzig' functie voor.
            Maar achteraf je hele topic ombouwen omdat je het niet meer nodig vindt is niet handig.
            ​​​​​

            Comment

            • Nublet
              Senior Stoner
              Member
              • May 2021
              • 26

              #9
              Excusses, ik wou gebruik maken van een nieuw account ivm redenen en het oude account+post verwijderen.
              Ik zal zo nog even fototjes plaatsen die ik ook in de topic had staan.

              Title was *Bubblegum AF 3weken waaierblad krult?*

              Ik ben erg dankbaar voor de reacties en de tijd die jullie erin hebben gestopt.
              Nogmaals excusses voor het verwaarlozen van de topic.

              Ondertussen is ze nu 31dagen oud en heb nogsteeds dagelijks een fototje gemaakt en die zullen nog verschijnen met een klein verslag.(maar dan wel op dit account)

              Zo stond ze er vanochtend bij, fotos worden ietsjes donkerder ivm camera/licht.
              Attached Files
              Last edited by Nederhigh; 18 May 2021, 17:42.

              Comment


              • Nederhigh
                Nederhigh commented
                Editing a comment
                Tja.. Dan wil ik je toch ff doorverwijzen naar de regles van het forum.. je overtreedt er hier namelijk al 3... Dubbelposten, het verwijderen van text die onderdeel is van een discussie, en het hebben van meerdere accounts.. https://www.jointjedraaien.nl/wietfo...leiding/regels
            • Nublet
              Senior Stoner
              Member
              • May 2021
              • 26

              #10
              Nederhigh Ik begrijp het en heb een fout (of 3) gemaakt. Zou graag zelf het oude account hebben willen verwijdert maar dit was niet zo makkelijk als ik hoopte dus heb in alle haast maar proberen zoveelmogelijk weg te halen.
              Mochten er maatregelen genomen moeten worden door het beperken van mijn account zul je dat op deze moeten doen aangezien ik geen toegang meer heb tot het andere.

              Comment

              Bezig...