Mededeling
Collapse
Wie een nieuwe topic opent omdat hij/zij een bladprobleem heeft, wordt vriendelijk gevraagd om enkele foto's erbij te posten, en een woordje uitleg met de beschrijving van je probleem.
Wie een nieuwe topic opent omdat hij/zij een bladprobleem heeft, wordt vriendelijk gevraagd om enkele foto's erbij te posten, en een woordje uitleg met de beschrijving van je probleem.
Zo kunnen leden vlugger en een correctere diagnose stellen!
Ook kan je via de zoek functie al eens zoeken naar gelijkaardige bladproblemen, die hier al op het forum zijn gepost.
Enkele belangrijke informatie:
Board: Bladproblemen:
Montys-Blad-Probleem-Oplosser
Fotos plaatsen bij Bladproblemen
Board: Ziekten:
Lijst van ziekten
Schimmelziekten bij cannabis
Meeldauw
Board: Beestjes:
Lijst van ongedierte
Welk insect zit op mijn wietplant
Zo kunnen leden vlugger en een correctere diagnose stellen!
Ook kan je via de zoek functie al eens zoeken naar gelijkaardige bladproblemen, die hier al op het forum zijn gepost.
Enkele belangrijke informatie:
Board: Bladproblemen:
Montys-Blad-Probleem-Oplosser
Fotos plaatsen bij Bladproblemen
Board: Ziekten:
Lijst van ziekten
Schimmelziekten bij cannabis
Meeldauw
Board: Beestjes:
Lijst van ongedierte
Welk insect zit op mijn wietplant
Bekijk meer
Bekijk minder
Teveel water gegeven en nu bruin blad
Collapse
X
-
Niks mis mee verder. Banaantjes zijn een soort zaadzakjes die tegen het einde van de bloei kunnen ontstaan, die alsnog je dames kunnen bevruchten. Als he googled vind je die wel. Alzheimer had er recent in zijn verslag mee te maken.
-
Wat bedoel je met banaantjes? Zaadjes die niet ontkiemen? Ik heb nu 3 plantjes en lijken volgens mij wel dezelfde. Heb nog zaadjes bijbesteld om er meer bij te zetten nog.
-
Is niet het stabielste zaad Vaak banaantjes. In mijn 1e ronde had ik 4 WW van RQS en 3 verschillende wietjes achteraf. En banaantjes. Intussen veel geleerd hier.
-
Het plantje is trouwens helemaal teruggekomen op de ondersta blaadjes na! Thx for the help!
-
Is RQS een afrader? Ik heb alles bij hun gehaald van zaadjes tot voeding.
-
Ik doe ook vaak AFjes enkel nooit meer van RQS.
Maar dat is een ander verhaal.
AFjes hebben ook graag niet te nat.
-
Ik geef ze nu 1 of 2 keer per dag een klein beetje water. Heb 2 andere plantjes dan deze staan die er uitstekend voor staan. Verder komen er nog een paar bij. Ik heb een hele luchtige grondmix op aanrader van royalqueenseeds. De grond voelt na een dag al droog aan en ik had ergens gelezen dat deze een beetje vochtig aan moest voelen. Verder ben ik vergeten te vertellen (oeps) dat ik autoflower plantjes heb in tegenstelling tot gewone plantjes.
-
Beter te droog dan te nat. Worden ze sterk van!
Planten van die grote drinken helemaal niet zoveel. Amper zelfs Als je de potten goed had ongewaterd had je de eerste paar weken sowieso geen water hoeven te geven.
Ondanks dat staat ze er wel overwegend prima bij toch?
-
Ah oké, het voelt zo fout om zo’n jong plantje geen water te geven maar ik ga het proberen. Bedankt!
-
Teveel water gegeven en nu bruin blad
Hoi!
Ik kweek dit jaar voor het eerst eigen plantjes. Ik doe dit binnen in een tent. Een van mijn plantjes heeft bladeren die naar beneden hangen. Na een snelle google search bleek dit te komen door te veel water, omdat het steeltje niet slap hing en de bladeren wel stevig waren. Nu komt het plantje na een week minder water al wat beter terug alleen sommige bladeren lijken afgestorven en ik het binnenste gedeelte van het blad is een beetje verkleurd. Is er een probleem of zal dit plantje gewoon goed doorgroeien nu?
Mvg,
OlivierYou do not have permission to view this gallery.
This gallery has 1 photos.Tags: Geen

Leave a comment: