Forum Top Ad MOBILE Smallest

Collapse

Mededeling

Collapse

Wie een nieuwe topic opent omdat hij/zij een bladprobleem heeft, wordt vriendelijk gevraagd om enkele foto's erbij te posten, en een woordje uitleg met de beschrijving van je probleem.

Wie een nieuwe topic opent omdat hij/zij een bladprobleem heeft, wordt vriendelijk gevraagd om enkele foto's erbij te posten, en een woordje uitleg met de beschrijving van je probleem.
Zo kunnen leden vlugger en een correctere diagnose stellen!

Ook kan je via de zoek functie al eens zoeken naar gelijkaardige bladproblemen, die hier al op het forum zijn gepost.

Enkele belangrijke informatie:


Board: Bladproblemen:
Montys-Blad-Probleem-Oplosser
Fotos plaatsen bij Bladproblemen

Board: Ziekten:
Lijst van ziekten
Schimmelziekten bij cannabis
Meeldauw

Board: Beestjes:
Lijst van ongedierte
Welk insect zit op mijn wietplant
Bekijk meer
Bekijk minder

Rare vlekjes/krullend blad

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

    Rare vlekjes/krullend blad

    Korting op 420shop
    Hallo iedereen,

    Ik heb 2 cheese automatics en eentje ervan begint een beetje krullend blad met gele/bruine verkleuring te krijgen. Moet ik me hier zorgen over maken ? Ik doe het binnen achter het raam dus helaas zijn ze niet zo heel groot aangezien er zo weinig zon is geweest. Hierdoor zijn ze zich helaas ook gaan strekken... ik heb er wel een ventilator naast staan en geef pas water zodra de bovengrond droog is.
    nog tips ? Heel graag ! Heb nog 3 zaadjes liggen namenlijk!
    You do not have permission to view this gallery.
    This gallery has 1 photos.

    #2
    Verplaatst naar bladproblemen
    Howto foto's in je berichten plaatsen | Belangrijk: Topic Titels
    Veel gestelde vragen over het forum | Hoe Quoten / Citeren

    Comment


      #3
      Denk dat ze een keer te nat gestaan hebben, niks om je zorgen over te maken zolang je er geen gewoonte van maakt.
      Beter zet je ze buiten he, maar dat weet je al.
      Achter het raam gaat ook szomers..de zon komt eraan
      ~ 2011-12 ~ 2012-13 ~ 2017 ~ 2019 ~ 2020 ~ BuitenQweeksels ~

      Comment


        #4
        Mss wat voedingswater gemorst op de blaadjes wat de verkleurde puntjes heeft veroorzaakt?
        Totaalplaatje daarbij geeft altijd een beter beeld en je kunt enkel voortgaan op waterbehoefte aan droge bovenlaag eens de pot volgeworteld met idealer een mulchlaagje, tot dan dien je ze op te tillen.
        Cheese, word lekker zacht
        ​​​​​​Everything is nothing and nothing is everything.

        Comment


        • RoyalHaze420
          RoyalHaze420 commented
          Editing a comment
          Nou daar zit het m juist. In de winkel waar ik alle spullen heb gekocht (grond etc.) hebben ze me gezegd 3 biotabs in de aarde te stoppen, niks meer of minder. (De plagon sugar royal heb ik gratis erbij gekregen) daarna ben ik zelf op internet nog wat gaan opzoeken in de hoop nog wat bij te leren, toen vond ik het RQS stappenplan die totaal iets anders aangaf dan wat de man in de winkel me had verteld. (Ik heb mijn zaadjes ook op RQS besteld)

          Misschien dat ik wat te snel ben geweest en eerst even de juiste voeding etc in huis had moeten halen. Beginnersfoutje...

        • Rietslang
          Rietslang commented
          Editing a comment
          Algenbloeivoeding werkt erg goed of BAC Bloom, wel eerst even vragen in je winkel of dit een prima aanvulling is of mss bevatten de tabs alle nodige voeding voor de hele cyclus alhoewel dit sterk betwijfel

        • RoyalHaze420
          RoyalHaze420 commented
          Editing a comment
          Ik ga binnenkort even langs inderdaad en dan vraag ik nog eens goed na ! Heel erg veel dank voor de hulp en tips ! als er nog dingen zijn waar ik als beginner goed op moet letten hoor ik het graag !

        #5
        Klopt inderdaad heb ze vorige week ietsjes meer gegeven dan voorheen ! Dan kijk ik het even aan en wacht rustig af. helaas kan ik ze niet buiten zetten zonder al te veel pottenkijkers aan te trekken anders had ik ze al op m'n balkon gezet! Bedankt voor de hulp !

        Comment


          #6
          Als je 3 biotabs per pot hebt hoef je komende weken geen extra voeding geven.
          Sugar royale kan volgens Plagron bij elke waterbeurt.
          Ik zou dat misschien nog even beperken tot 2 of 3x per week bijvoorbeeld.
          Die Biotabs hebben alles al, het is alleen wachten tot die uitgewerkt zijn, misschien gebeurt het wel niet, dan hoef je de hele kweek niks extra te geven.
          ~ 2011-12 ~ 2012-13 ~ 2017 ~ 2019 ~ 2020 ~ BuitenQweeksels ~

          Comment


          • RoyalHaze420
            RoyalHaze420 commented
            Editing a comment
            Goed om te weten ! Ik geef mn planten +/- 500ml water om de 2/3 dagen (mits de grond is uitgedroogd) hier geef ik dan altijd de plagron bij.
            Dan ben ik eens benieuwd of die Biotabs voldoende zijn !
        Bezig...
        X