Forum Top Ad MOBILE Smallest

Collapse

Mededeling

Collapse

Wie een nieuwe topic opent omdat hij/zij een bladprobleem heeft, wordt vriendelijk gevraagd om enkele foto's erbij te posten, en een woordje uitleg met de beschrijving van je probleem.

Wie een nieuwe topic opent omdat hij/zij een bladprobleem heeft, wordt vriendelijk gevraagd om enkele foto's erbij te posten, en een woordje uitleg met de beschrijving van je probleem.
Zo kunnen leden vlugger en een correctere diagnose stellen!

Ook kan je via de zoek functie al eens zoeken naar gelijkaardige bladproblemen, die hier al op het forum zijn gepost.

Enkele belangrijke informatie:


Board: Bladproblemen:
Montys-Blad-Probleem-Oplosser
Fotos plaatsen bij Bladproblemen

Board: Ziekten:
Lijst van ziekten
Schimmelziekten bij cannabis
Meeldauw

Board: Beestjes:
Lijst van ongedierte
Welk insect zit op mijn wietplant
Bekijk meer
Bekijk minder

Hangende bladeren

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

    Hangende bladeren

    Korting op 420shop
    Zins 2 dagen hangen mijn bladeren ik dacht hitte stress of teveel water beide aangepakt maar het word alleen maar erger het gaat hier om een auto hindu cush van 8 weken
    Attached Files

    #2
    In 1 keer in de volle zon gezet zeker? Vinden ze niet zo fijn.
    Howto foto's in je berichten plaatsen | Belangrijk: Topic Titels
    Veel gestelde vragen over het forum | Hoe Quoten / Citeren

    Comment


      #3
      Wat kan ik het beste doen nu om hem weer op kracht te krijgen?

      Comment


        #4
        Hmm, kan goed zijn dat al die bladeren permanent beschadigd zijn. Zou niet weten of dit nog herstel, geen ervaring mee.
        Maar het beste wat je kan doen is denk ik haar buiten in de schaduw zetten. Ook die andere dame.

        Het is een fenomeen dat we hier bijzonder veel zien dit jaar.. Mensen die dames voor het raam opkweken, en ze dan direct naar buiten gooien zodra het mooi wneer is.

        Je bent echt de 5e deze week ofzo.
        Voor het raam kweken is eigenlijk gewoon niet zo'n goed idee.
        Hoe meer ze buiten zijn hoe beter.. Worden ze hard van.
        Voor het raam kweek je slappe planten die niks kunnen hebben.. Een plant die buiten gewend is kun he gewoon in de volle zon zetten, en dan vinden ze het heerlijk. Krijg je uiteindelijk veel betere planten van.


        ​​​​​​
        Howto foto's in je berichten plaatsen | Belangrijk: Topic Titels
        Veel gestelde vragen over het forum | Hoe Quoten / Citeren

        Comment


          #5
          Jammer genoeg heb ik geen tuin of balkon dus heb ik geen keus
          meschien een idee om hem dan maar in een tent te zetten met 12/12 led lamp?
          Attached Files

          Comment


          • Nederhigh
            Nederhigh commented
            Editing a comment
            Oke, dus ze hebben het gewoon warm gehad voor t raam bedoel je dan? Heb je ze niet gewoon laten uitdrogen ofzo?
            Weetniet.. Zou er eerlijk gezegd niet vanuit gaan dat dit plantje echt nog wat gaat worden.. Ziet er niet best uit..
            Als het eem autoflower is zou ik gewoon de huidige lichturen die ze hebben proberen te matchen in de tent.. Maar denk eerlijk gezegd niet dat het wat gaat doen.
            Dat lampje is ook 3x niks eigenlijk. Je kunt natuurlijk opnieuw beginnen

          #6
          Oke ja dan zal deze afgeschreven zijn ik zal hem laten staan op 12/12 en zien wat er gebeurt de andere plante zal ik dan 18/10 houden die groeie wel mooi die zijn 1 maand nu.
          en uitdrogen denk ik niet wand de grond is vochtig en niet droog
          Attached Files

          Comment


            #7
            Kan het ook zijn dat hij bijna uitgebloeit is en alle voeding nu naar de toppen stuurt?
            Attached Files

            Comment


            • Nederhigh
              Nederhigh commented
              Editing a comment
              Nope, dat ziet er anders uit. Dan krijg je gele bladeren. Herfstblad basically. En deze toppen zijn nog lang nie klaar. Uitdroging zou wel kunnen eventueel? Daar heeft ook veel weg van?
              Geef je haar wel water? Hoeveel/hoe vaak enzo?

            #8
            Ik geef der nu meer water en meer zon heb ook een airco gekocht en errop gezzet zodat xe geen hitre stress kan krijgen
            Attached Files

            Comment


            • Brandnetel
              Brandnetel commented
              Editing a comment
              Achossie, wat een treurig plantje....

            #9

            Comment

            Bezig...
            X