Forum Top Ad MOBILE Smallest

Collapse

Mededeling

Collapse

Wie een nieuwe topic opent omdat hij/zij een bladprobleem heeft, wordt vriendelijk gevraagd om enkele foto's erbij te posten, en een woordje uitleg met de beschrijving van je probleem.

Wie een nieuwe topic opent omdat hij/zij een bladprobleem heeft, wordt vriendelijk gevraagd om enkele foto's erbij te posten, en een woordje uitleg met de beschrijving van je probleem.
Zo kunnen leden vlugger en een correctere diagnose stellen!

Ook kan je via de zoek functie al eens zoeken naar gelijkaardige bladproblemen, die hier al op het forum zijn gepost.

Enkele belangrijke informatie:


Board: Bladproblemen:
Montys-Blad-Probleem-Oplosser
Fotos plaatsen bij Bladproblemen

Board: Ziekten:
Lijst van ziekten
Schimmelziekten bij cannabis
Meeldauw

Board: Beestjes:
Lijst van ongedierte
Welk insect zit op mijn wietplant
Bekijk meer
Bekijk minder

Verkleuringen bladen autoflower

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

    Verkleuringen bladen autoflower

    Korting op 420shop
    Hoi,

    heb hier een autoflower in bloei en moet denk ik nog een week of twee. Nu valt mij op dat er toch veel bladeren verkleuren. Ik weet dat het in de laatste fase gebeurt, maar ik dacht gooi ‘m voor de zekerheid even in de groep of mijn gedachten juist zijn.

    Moet ik mij zorgen maken of is het normaal?
    Alvast bedankt voor het meedenken!
    Attached Files

    #2
    Die moet je over twee weken echt nog niet omhakken.

    Comment


    • Dinootje
      Dinootje commented
      Editing a comment
      Er zijn geen beestjes, en schimmel is het ook niet. Overigens zijn het slechts een paar blaadjes. Het zit niet overal en voornamelijk aan de onderkant

    • Flip Hasjkip
      Flip Hasjkip commented
      Editing a comment

    • Dinootje
      Dinootje commented
      Editing a comment

    #3
    ......

    Comment


      #4
      Je info is wat summier, probeer zoveel mogelijk info te geven. Het wordt anders een beetje een raadspelletje

      Welk medium ?
      Hoe groot zijn de potten ?
      Hoeveel water geef je ?
      Hoeveel voeding geef je en welke ?

      Daarmee komen we al een heel eind.

      Een dag zonder wiet kent Flip niet.

      Comment


      • Dinootje
        Dinootje commented
        Editing a comment
        Mijn planten zitten in gewone potgrond. Centraal bovenin het midden, waar het zaadje in ging was een centimeter of 10 stekgrond. De plant waar ik het nu over heb zit in een vierkante pot van 12L. Ik geef je iedere dag 's ochtends zo'n een liter water, maar als het een warme dag is geweest, 's avonds nog ongeveer een liter. (mijn potten staan overigens nooit in de volle zon) Om de dag geef ik ze een liter water met voeding (gewoon Pokon), die op dit moment op 3/5 verhouding staat van de aangegeven hoeveelheid per liter op de fles.

      #5
      Het kan 10 weken. Als alles meezit.

      Onderste bladeren daar moet je je niet zo veel zorgen over maken. Focus op de toppen. Daar moet groen blad zijn. Als dat begint te kleuren zijn ze vermoedelijk bijna klaar.

      Comment


        #6
        Oorspronkelijk geplaatst door kelderkastje View Post
        Het kan 10 weken. Als alles meezit.

        Onderste bladeren daar moet je je niet zo veel zorgen over maken. Focus op de toppen. Daar moet groen blad zijn. Als dat begint te kleuren zijn ze vermoedelijk bijna klaar.
        Die zijn gewoon mooi groen. Ik vraag mijn vraag, omdat ik er zeker van wil zijn, dat de verkleurde bladen die ik nu heb, niet komt door een beginnend probleem. Als dat namelijk zo is dat ben ik er liever op tijd bij als te laat....Mijn andere plant (zelfde tijd bogonnen) heeft namelijk haast geen verkleurde bladen (wel ander soort, maar ook autoflower)

        Comment


        • kelderkastje
          kelderkastje commented
          Editing a comment
          Elke plant is anders ... hou het goed in het oog. Maar bij afjes gaan de onderste bladeren vaak kapot halverwege.
      Bezig...
      X