Forum Top Ad MOBILE Smallest

Collapse

Mededeling

Collapse

Wie een nieuwe topic opent omdat hij/zij een bladprobleem heeft, wordt vriendelijk gevraagd om enkele foto's erbij te posten, en een woordje uitleg met de beschrijving van je probleem.

Wie een nieuwe topic opent omdat hij/zij een bladprobleem heeft, wordt vriendelijk gevraagd om enkele foto's erbij te posten, en een woordje uitleg met de beschrijving van je probleem.
Zo kunnen leden vlugger en een correctere diagnose stellen!

Ook kan je via de zoek functie al eens zoeken naar gelijkaardige bladproblemen, die hier al op het forum zijn gepost.

Enkele belangrijke informatie:


Board: Bladproblemen:
Montys-Blad-Probleem-Oplosser
Fotos plaatsen bij Bladproblemen

Board: Ziekten:
Lijst van ziekten
Schimmelziekten bij cannabis
Meeldauw

Board: Beestjes:
Lijst van ongedierte
Welk insect zit op mijn wietplant
Bekijk meer
Bekijk minder

Eerste keer: autoflower verschillende bladproblemen

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

    Eerste keer: autoflower verschillende bladproblemen

    Korting op 420shop
    Attached Files
    Last edited by Yuriko; 17 July 2021, 20:25.

    #2
    Wat bedoel je met 2 potten erbij gedaan en heb je (bemeste) verse grond gebruikt of potgrond hergebruikt? Enkel bloeivoeding supplement?

    Ze lijken mij ook wat aan de natte kant te hangen en vreemd ja die zwarte puntjes op de steeltjes.
    ​​​​​​Everything is nothing and nothing is everything.

    Comment


      #3
      Ik bedoel twee nieuwe potten met plantjes erbij gezet, waardoor er nu in totaal 5 staan.

      Grond: Plagron light mix
      Na een paar weken: Plagron power roots en Plagron grow, totdat er witte haren kwamen. Daarna geswitched naar Plagron bloom.

      Comment


        #4
        1/2 ml plagron per week is wel erg weinig lijkt me. Normaal geef je plagron elke waterbeurt mee. En dan met auto's waarschijnlijk rond de 2/3 ml/l.
        Ligthmix in 11 liter potten is snel leeg, en dan ook weinig voeding bijgeven, en inconsistent? Denk dat daar je probleem zit eigenlijk.
        Howto foto's in je berichten plaatsen | Belangrijk: Topic Titels
        Veel gestelde vragen over het forum | Hoe Quoten / Citeren

        Comment


          #5

          Comment


          • Nederhigh
            Nederhigh commented
            Editing a comment
            Ik zie die zwarte spikkels nu pas, die op het takje van je het blad op de 3e foto bedoel je?
            Zijn het geen beestjes ofzo? Is een beetje lastig te zien op de foto.
            Ik zou de voeding langzaam iets opkrikken en consistenter maken ja, maar gele bladeren worden niet meer groen eh. De meeste schade is al verricht.

          #6
          De oudste AFjes zijn gewoon klaar. Oogsttijd.

          Soms doen bladeren raar bij AF. Focus op de toppen.

          Comment

          Bezig...
          X