Forum Top Ad MOBILE Smallest

Collapse

Mededeling

Collapse

Wie een nieuwe topic opent omdat hij/zij een bladprobleem heeft, wordt vriendelijk gevraagd om enkele foto's erbij te posten, en een woordje uitleg met de beschrijving van je probleem.

Wie een nieuwe topic opent omdat hij/zij een bladprobleem heeft, wordt vriendelijk gevraagd om enkele foto's erbij te posten, en een woordje uitleg met de beschrijving van je probleem.
Zo kunnen leden vlugger en een correctere diagnose stellen!

Ook kan je via de zoek functie al eens zoeken naar gelijkaardige bladproblemen, die hier al op het forum zijn gepost.

Enkele belangrijke informatie:


Board: Bladproblemen:
Montys-Blad-Probleem-Oplosser
Fotos plaatsen bij Bladproblemen

Board: Ziekten:
Lijst van ziekten
Schimmelziekten bij cannabis
Meeldauw

Board: Beestjes:
Lijst van ongedierte
Welk insect zit op mijn wietplant
Bekijk meer
Bekijk minder

Hulp: autoflower in bloei krijgt gele bladeren met bruine vlekken

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

    Hulp: autoflower in bloei krijgt gele bladeren met bruine vlekken

    Korting op 420shop
    Hoi,
    Ik doe mijn eerste kweek.
    Northern Light + White widow autoflower - buiten - pot 9L met potaarde/perliet/bloedmeel - geef geen extra voeding.
    Deze plant staat nu 8 weken - bloeit sinds 3 weken maar kreeg stilaan licht gele bladeren onderaan en buitenste schutbladeren en heeft sinds vorige weke ook bruine vlekken op de gele bladeren.
    Steeltjes hebben dezelfde kleur.
    Vorige week heeft het wel erg veel geregend.
    Deze week
    NL_bladprobleem_closer.jpg NL_bladprobleem.jpg nl2.jpg
    vorige week
    NL_lastweek.jpg

    1 van de andere, een white widow auto lijkt hetzelfde te hebben. De andere planten niet.
    Ww.jpg

    Wat me ook opvalt is dat ze iets minder lijken te geuren dan de week ervoor.

    Wat kan dit zijn?
    Alvast bedankt voor de hulp!
    Stijn
    Attached Files

    #2
    Zorgen dat de aarde niet te nat wordt door de regen. Door bijvoorbeeld je planten onder een afdak te plaatsen, of een zeitje of iets over de pot te leggen.
    geef geen extra voeding.
    Zou ze wel een klein beetje bijvoeren als ik jou was. Kunnen ze wel waarderen.
    Als je een Aldi in de buurt hebt, als het goed is verkopen ze daar nu voor 7 euro ofzo een emmer koemest korrels.
    Heb je waarschijnlijk voor een aantal jaartjes genoeg aan. (8kg ofzo)
    Om de 3/4 weken een flinke eetlepel fijnmalen, en oplossen in water. (per plant) Of gewoon wat korrels op de grond gooien.
    Howto foto's in je berichten plaatsen | Belangrijk: Topic Titels
    Veel gestelde vragen over het forum | Hoe Quoten / Citeren

    Comment


      #3
      Ja, heb niet altijd de kans om ze onder het afdak te plaatsen omwille van bezoek etc.
      Zal een andere oplossing bekijken om de pot af te dekken.
      Hoop dat ze nu wat drogen door de zon.

      Koemest korrel heb ik wel in huis, zal dit eens probleren.

      Dank je!

      Comment


        #4
        Ook niet te veel zorgen maken AFjes gaan vanonder vergeten op den duur. Focus op de toppen.

        En je kunt ook een fles bio tomatenvoeding van de action voeren. 1 euro of zo voor een liter bruine suikerstroop. Vinden ze lekker. Niet veel geven ook niet.

        Comment


          #5
          Thanks - ondertussen heb ik ze een beetje voeding gegeven, de grote bladere vergelen verder maar de kleine en toppen zien er inderdaad al behoorlijk uit - denk mijn eerste grow bijna te mogen oogsten

          Comment


            #6
            Mwoah, denk dat je nog wel een week of 3 geduld moet hebben. Maar die zijn om voor je het weet!

            Comment

            Bezig...
            X