Forum Top Ad MOBILE Smallest

Collapse

Mededeling

Collapse

Wie een nieuwe topic opent omdat hij/zij een bladprobleem heeft, wordt vriendelijk gevraagd om enkele foto's erbij te posten, en een woordje uitleg met de beschrijving van je probleem.

Wie een nieuwe topic opent omdat hij/zij een bladprobleem heeft, wordt vriendelijk gevraagd om enkele foto's erbij te posten, en een woordje uitleg met de beschrijving van je probleem.
Zo kunnen leden vlugger en een correctere diagnose stellen!

Ook kan je via de zoek functie al eens zoeken naar gelijkaardige bladproblemen, die hier al op het forum zijn gepost.

Enkele belangrijke informatie:


Board: Bladproblemen:
Montys-Blad-Probleem-Oplosser
Fotos plaatsen bij Bladproblemen

Board: Ziekten:
Lijst van ziekten
Schimmelziekten bij cannabis
Meeldauw

Board: Beestjes:
Lijst van ongedierte
Welk insect zit op mijn wietplant
Bekijk meer
Bekijk minder

helft van het blad is...raar?

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

    helft van het blad is...raar?

    Korting op 420shop
    hallo,
    dit is een.... ik geloof ongeveer 2 weken oud vanilla kush plantje van mijn eerste kweek en ik begin me er een beetje zorgen om te maken aangezien een van de bladeren een beetje raar begint te "krullen" denk ik is het beste woord de rand ervan hangt een beetje raar terwijl de rest van de plant d'r naar mijn inzicht goed uitziet. ik heb ook al eens geprobeerd er daar wat extra water op te spuiten.

    ze staat onder me raam + 45cm TL er ongeveer 5cm boven en krijgt dagenlijks water

    dus ben ik me druk om niets aan het maken of zal er iets mis zijn?

    alvast bedankt

    -bob

    als er een grotere afbeelding nodig is zeg het aub mij viel net pas op dat de afbeeldingen verkleind werden (is best een goed plan aangezien de normale fotos bijna 4mb zijn)
    Attached Files

    #2
    Re: helft van het blad is...raar?

    laat maar het is iets verder gegaan en het begint nu te lijken op een post die ik hier ergens heb gezien (ik geloof dat de plant te warm word of te koud... naja hier zal het wel te warm zijn aangezien het hier 22++ is)

    raar genoeg is het alleen maar aan dat ene "blad" (3 puntig blad)

    ik ga me lamp eens wat hoger hangen en heb me reflector weg gehaald eens kijken wat er gebeurd

    Comment

    Bezig...
    X