Forum Top Ad MOBILE Smallest

Collapse

Mededeling

Collapse

Wie een nieuwe topic opent omdat hij/zij een bladprobleem heeft, wordt vriendelijk gevraagd om enkele foto's erbij te posten, en een woordje uitleg met de beschrijving van je probleem.

Wie een nieuwe topic opent omdat hij/zij een bladprobleem heeft, wordt vriendelijk gevraagd om enkele foto's erbij te posten, en een woordje uitleg met de beschrijving van je probleem.
Zo kunnen leden vlugger en een correctere diagnose stellen!

Ook kan je via de zoek functie al eens zoeken naar gelijkaardige bladproblemen, die hier al op het forum zijn gepost.

Enkele belangrijke informatie:


Board: Bladproblemen:
Montys-Blad-Probleem-Oplosser
Fotos plaatsen bij Bladproblemen

Board: Ziekten:
Lijst van ziekten
Schimmelziekten bij cannabis
Meeldauw

Board: Beestjes:
Lijst van ongedierte
Welk insect zit op mijn wietplant
Bekijk meer
Bekijk minder

Gele bladeren in 1ste week bloeiende critical kush

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

    Gele bladeren in 1ste week bloeiende critical kush

    Korting op 420shop
    Critical kush die altijd buiten gestaan heeft en deed het ook prima maar door het slechte weer en een vrije tent wil ik deze binnen laten afbloeien. Deze staat nu voor de 3de week op 12/12 waarvan 1 week in bloei en krijgt nu ook 1 week bloeivoeding terra bloom van plagron 3ml/l. De tent zelf is 1.2 op 1.2m en als verlichting gebruik ik 2 sf spider farmers van elk 200W en deze staan op 80%. Op zich ziet de bloei er prima uit voor de 1ste week maar hij krijgt toch hier en daar gele bladeren en randen die geel worden. Zelf geraak ik er niet echt aan uit wat het zou kunnen zijn. Sinds hij binnen staat geef ik hem 1x per week cal/mag. Aan wat zou het volgens jullie kunnen liggen?
    You do not have permission to view this gallery.
    This gallery has 8 photos.

    #2
    Meer calmag en ook andere voeding.

    Comment


      #3
      Klopt het dat het in het midden van de tent het ergst is? Dat doet mij vermoeden dat ze het nieuwe licht niet helemaal waarderen.

      Howto foto's in je berichten plaatsen | Belangrijk: Topic Titels
      Veel gestelde vragen over het forum | Hoe Quoten / Citeren

      Comment


      • Loze vissertje
        Loze vissertje commented
        Editing a comment
        Er zijn er inderdaad wat meer naar het midden toe.

      #4
      Nauwelijks goed te zien op deze foto's met ledlicht.
      ~ 2011-12 ~ 2012-13 ~ 2017 ~ 2019 ~ 2020 ~ BuitenQweeksels ~

      Comment


      • Loze vissertje
        Loze vissertje commented
        Editing a comment
        Voldoen deze foto's om eventueel een juiste diagnose te stellen? Ik weet het efjes niet meer en er blijven aangetaste bladeren bij komen

      #5
      Van het beperkte zonlicht buiten naar 400 watt led (op 80%) lijkt me een behoorlijke stap. Daarnaast lijkt alleen calmag mij ook weinig, maar ik heb geen idee waar je op kweekt. Tot slot zouden betere foto’s ons op weg kunnen helpen.

      Comment


        #6
        Ze krijgen 1x per week cal/mag van biobizz 1ml/l. De aarde is de light mix van plagron en als voeding de terra bloom 3ml/l. ze krijgen 2x achter elkaar voeding en dan 1x zuiver kraantjeswater. Ph hou ik altijd op 6.5. Heb wat foto's getrokken van aangetaste bladeren in de buitenlucht. Hopelijk zien jullie daar wat meer op
        You do not have permission to view this gallery.
        This gallery has 5 photos.

        Comment


          #7
          You do not have permission to view this gallery.
          This gallery has 5 photos.

          Comment


            #8
            [QUOTE=QnQ;n1645212]Nauwelijks goed te zien op deze foto's met
            You do not have permission to view this gallery.
            This gallery has 5 photos.

            Comment


              #9
              Dat zijn prima foto's. Wanneer begonnen de bladeren geel te worden?

              Comment


              • Loze vissertje
                Loze vissertje commented
                Editing a comment
                Na 2 weken binnen begonnen ze geel te komen. En om de 2 dagen geef ik 4 liter en dit geeft ze wel nodig. Als ik minder geef beginnen ze slapjes te hangen bij de volgende watergeefbeurt. Enkel cal/mag van biobizz geef ik nu 1x per week erbij

              • GroteSmurf
                GroteSmurf commented
                Editing a comment
                Na twee weken binnen begonnen ze geel te worden?

              #10
              Geef maar eens goed water met voldoende voeding.
              Horks Fototopic 2.0

              Comment


                #11
                Denk dat die Calmag dit veroorzaakt. Maar das grotendeels een gokje eigenlijk.
                Gebaseerd op de vlekken die je toch bij een Mg-probleem ziet, en de diepgroene kleur die eronder zit.

                De complete vergeling wijst eigenlijk weer op een stikstofprobleem, wat ook goed mogelijk is op lightmix.
                Tijdens de groei mag je die grond flink voeren met stikstof en ook blijven geven tot week 3 van de bloei.

                De basis is Plagron, en ik ben niet zo van de Plagron eigenlijk, dus hopelijk kan iemand anders je beter helpen.
                ~ 2011-12 ~ 2012-13 ~ 2017 ~ 2019 ~ 2020 ~ BuitenQweeksels ~

                Comment

                Bezig...
                X