Bruine toppen, groene bladeren

Collapse
X
 
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts
  • RaymanS
    Stekje
    Nieuw Lid
    • May 2021
    • 9

    #1

    Bruine toppen, groene bladeren

    Korting op 420shop
    Hi!

    Deze week ben ik op vakantie en heb ik deze white widow autoflower bij mn schoonmoeder in handen gelaten. Het was een twijfelgeval om te gaan toppen en heb ervoor gekozen om hem na de vakantie te toppen.
    echter kreeg ik deze foto.
    Sinds 1 week gestopt met (biologische) BAC bloeivoeding. Amper regenbuien doorstaan, dus toprot lijkt mij minder waarschijnlijk? Niet alle toppen zijn bruin, sommige zijn nog mooi groen. De bladeren van de plant zijn overal nog vitaal.

    Snel toppen en hopen op het beste?
    Wat zou de oorzaak hiervan kunnen zijn? Had ik niet moeten stoppen met de bloeivoeding?
    Attached Files
  • Flip Hasjkip
    Wicked Grower
    420 MemberMemberLucky Member
    • Sep 2008
    • 3595

    #2
    Ziet er mijns inziens toch uit als toprot. Buig eens een top open, waarschijnlijk zie je dan de pluis zitten.
    Een dag zonder wiet kent Flip niet.

    Comment

    • Rreppellsteeltjam
      Super Grower
      MemberLucky Member
      • May 2018
      • 1955

      #3
      Heeft eerder met mist en koudere nachten te maken.

      Comment

      • kelderkastje
        Exquisite Grower
        420 MemberMemberLucky Member
        • Nov 2019
        • 5462

        #4
        Schimmel lijkt me. De groene toppen oogsten en de test in de vuilbak.

        Comment

        • Haze smoker
          Senior Grower
          MemberLucky Member
          • Apr 2016
          • 871

          #5
          Toprot helaas
          hoge lv is helaas voldoende om dit te veroorzaken
          De plant hoeft niet nat te
          worden van de regen een hoge lv is genoeg
          lijkt al best ver gevorderd aan de staat van sommige toppen te zien

          Comment

          • belladonna
            Guru of all Growers
            Lucky Member
            • Aug 2008
            • 10674

            #6
            Dat is dus echte Toprot
            God was never on your side..

            Comment


            • Silas
              Silas commented
              Editing a comment
              DE angst van elke wietkweker, nauwja vooral de buitenkwekers dan. Echt rot voor je)
          • RaymanS
            Stekje
            Nieuw Lid
            • May 2021
            • 9

            #7
            Dank voor de reacties! Weer wat geleerd

            Comment

            Bezig...