wie heeft er enig idee wat dit kan zijn ?
wie weet hier raad mee? - Donkerbruine vlekken / stervend blad.
Collapse
X
-
-
Haha klopt alleen geen mooie bladeren ik dacht te weinig voeding zit nu ec van 1.6 week 7 auto skittles PH 6.5 voeding van hesi in mijn andere kennis making topic staan meer foto's miss kan je me helpenComment
-
Nja, ikke niet.. Iets met voeding waarschijnlijkwie weet hier raad mee?
.
Titel aangepast, en verplaatst naar het bladproblemen forum.
Je kunt de bladeren trouwens beter laten zitten, en een foto van de hele plant uploaden.
Een paar losse bladeren zegt vaak maar de helft.
Comment
-
Te weinig info.
Waar zit het probleem op de plant ?
Waarmee meet je de pH ?
Het lijkt veel op een fosfor tekort (of blokkade!)
Dat zie je meestal onderaan tot halverwege de plant, mits je niet al het blad weggehaald hebt, wat tegenwoordig mode is.
Blokkade wordt mogelijk veroorzaakt door een te hoge pH. Met 6.2 zit je wel in de veilige range.
De andere mogelijkheid is een tekort.
Daarvoor is meer info nodig over welke voeding, hoeveel je gegeven hebt, en hoe vaak je dat doet en gedaan hebt. (groeivoeding en bloeivoeding)
Note: Een plant doet het altijd beter, als je het blad eraan laat.
Een probleem verdwijnt niet als je het blad verwijdert. Het blad geeft alleen het probleem aan.Comment
-








Comment