wie weet hier raad mee? - Donkerbruine vlekken / stervend blad.

Collapse
X
 
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts
  • kujri87
    Stekje
    Nieuw Lid
    • Aug 2021
    • 5

    #1

    wie weet hier raad mee? - Donkerbruine vlekken / stervend blad.

    Korting op 420shop
    wie heeft er enig idee wat dit kan zijn ?
    You do not have permission to view this gallery.
    This gallery has 1 photos.
  • Nirvana
    Gandhi Ganjamaster
    MemberLucky Member
    • Oct 2011
    • 478

    #2
    Dat zijn wietbladeren denk ik

    Comment

  • kujri87
    Stekje
    Nieuw Lid
    • Aug 2021
    • 5

    #3
    Haha klopt alleen geen mooie bladeren ik dacht te weinig voeding zit nu ec van 1.6 week 7 auto skittles PH 6.5 voeding van hesi in mijn andere kennis making topic staan meer foto's miss kan je me helpen

    Comment


    • Nirvana
      Nirvana commented
      Editing a comment
      Daar hebben goede kwekers al heel goede info gegeven. Als je de Ec gisteren verhoogd hebt ga dat vandaag nog niet merken. Even wachten nu. Ik had wat extra calmag meegeven maar niet te veel.
  • Nederhigh
    Super Grower
    Lucky Member
    • Apr 2012
    • 1834

    #4
    wie weet hier raad mee?
    Nja, ikke niet.. Iets met voeding waarschijnlijk .

    Titel aangepast, en verplaatst naar het bladproblemen forum.
    Je kunt de bladeren trouwens beter laten zitten, en een foto van de hele plant uploaden.
    Een paar losse bladeren zegt vaak maar de helft.

    Comment

    • QnQ
      Godlike Grower
      Lucky Member
      • Sep 2010
      • 26093

      #5
      Te weinig info.
      Waar zit het probleem op de plant ?
      Waarmee meet je de pH ?

      Het lijkt veel op een fosfor tekort (of blokkade!)
      Dat zie je meestal onderaan tot halverwege de plant, mits je niet al het blad weggehaald hebt, wat tegenwoordig mode is.

      Blokkade wordt mogelijk veroorzaakt door een te hoge pH. Met 6.2 zit je wel in de veilige range.
      De andere mogelijkheid is een tekort.
      Daarvoor is meer info nodig over welke voeding, hoeveel je gegeven hebt, en hoe vaak je dat doet en gedaan hebt. (groeivoeding en bloeivoeding)

      Note: Een plant doet het altijd beter, als je het blad eraan laat.
      Een probleem verdwijnt niet als je het blad verwijdert. Het blad geeft alleen het probleem aan.
      ~ 2011-12 ~ 2012-13 ~ 2017 ~ 2019 ~ 2020 ~ BuitenQweeksels ~

      Comment

      • kelderkastje
        Exquisite Grower
        420 MemberMemberLucky Member
        • Nov 2019
        • 5462

        #6
        Wat voor plant?

        AFjes en wat laag blad? Geen zorgen maken.

        Maar te weinig info dus ...

        Comment

        Bezig...