Forum Top Ad MOBILE Smallest

Collapse

Mededeling

Collapse

Wie een nieuwe topic opent omdat hij/zij een bladprobleem heeft, wordt vriendelijk gevraagd om enkele foto's erbij te posten, en een woordje uitleg met de beschrijving van je probleem.

Wie een nieuwe topic opent omdat hij/zij een bladprobleem heeft, wordt vriendelijk gevraagd om enkele foto's erbij te posten, en een woordje uitleg met de beschrijving van je probleem.
Zo kunnen leden vlugger en een correctere diagnose stellen!

Ook kan je via de zoek functie al eens zoeken naar gelijkaardige bladproblemen, die hier al op het forum zijn gepost.

Enkele belangrijke informatie:


Board: Bladproblemen:
Montys-Blad-Probleem-Oplosser
Fotos plaatsen bij Bladproblemen

Board: Ziekten:
Lijst van ziekten
Schimmelziekten bij cannabis
Meeldauw

Board: Beestjes:
Lijst van ongedierte
Welk insect zit op mijn wietplant
Bekijk meer
Bekijk minder

Bladeren vergelen

Collapse
This topic has been answered.
X
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

    Bladeren vergelen

    Korting op 420shop
    Mijn planten zijn nu bijna 5 weken ze staan onder een mars hydro mars hydro ts 3000 . Ik geef denk ik niet te veel water elke dag ongeveer 200ml en sla soms een dag over. De aarde is telkens droog als ik mijn vinger er in steek. Heb nu voor de eerste keer wat voeding gegeven grow van biobizz en cal mag van biobizz ter preventie van alles geef ik de helft van de aanbevolen hoeveelheid. De takjes van de hoofdbladeren worden paars de stengen is nog steed mooi groen. Ph altijd 6.1

    Alvast bedankt
    Attached Files
  • Answer selected by Jointjedraaien at 10 November 2021, 14:19.

    Als je ze uithongert dan worden ze geel ja, dat heb je goed gezien.
    Elke dag met je vingers in de grond rommelen beschadig je veel wortels mee.
    Til de potten gewoon een stukje op. Als je dat elke dag doet, leer je binnen twee weken wanneer ze droog of nat staan.
    200ml per dag is niet veel. De grotere mogen elke dag het dubbele, en voorlopig elke dag de voeding erbij.
    Heb je alleen de Biogrow en Calmag ?
    (Calmag is normaal niet nodig met Biobizz als je het complete voedingsschema volgt)

    Er is ook nogal wat hoogteverschil, en er is ook nogal wat ruimte in de potten.

    5cm tot de rand betekent dat er bijna 3L grond te weinig in zit.
    Een 11L pot heeft dan nog maar 8L grond dus. (eigenlijk moet je daar die hydroballen ook nog vanaf trekken want daar hebben je planten ook niks aan!)

    Comment


      #2
      Meer voeding en een beetje natter houden . Iets met N opname als ze te droog komen te staan. Is mijn gedacht toch . Geef ze maar es een paar liters met redelijk wat voeding in . Natuurlijk niet de grens overschrijden he. Succes verder, mooie planten !
      Ganja always does the trick.

      Comment


      • Eiwoz
        Eiwoz commented
        Editing a comment
        Was ook mijn gedacht hebbze deze middag flink bewaterd met voeding. Toch zijn de hoofdbladeren donkergroen en zwaar wat weer lijkt op overbewatering. Nuja te nat stonden ze zeker nooit hopelijk zijn ze binnen een paar dagen wat opgefleurd

      • Wesley pipes
        Wesley pipes commented
        Editing a comment
        Ter vergelijking , mijn plantjes zijn nu 8 dagen en nog geen 10 cm, 7plantjes in 3,5l potten . Gisteren 2l verdeeld wat veel is, 3x teveel . maar ze hebben er toch deugd van soms .

      #3
      Als je ze uithongert dan worden ze geel ja, dat heb je goed gezien.
      Elke dag met je vingers in de grond rommelen beschadig je veel wortels mee.
      Til de potten gewoon een stukje op. Als je dat elke dag doet, leer je binnen twee weken wanneer ze droog of nat staan.
      200ml per dag is niet veel. De grotere mogen elke dag het dubbele, en voorlopig elke dag de voeding erbij.
      Heb je alleen de Biogrow en Calmag ?
      (Calmag is normaal niet nodig met Biobizz als je het complete voedingsschema volgt)

      Er is ook nogal wat hoogteverschil, en er is ook nogal wat ruimte in de potten.

      5cm tot de rand betekent dat er bijna 3L grond te weinig in zit.
      Een 11L pot heeft dan nog maar 8L grond dus. (eigenlijk moet je daar die hydroballen ook nog vanaf trekken want daar hebben je planten ook niks aan!)
      ~ 2011-12 ~ 2012-13 ~ 2017 ~ 2019 ~ 2020 ~ BuitenQweeksels ~

      Comment

      Bezig...
      X