Wie o Wie heeft dit weleens gezien ??

Collapse
X
 
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts
  • bier
    Retired
    • Apr 2011
    • 5

    #1

    Wie o Wie heeft dit weleens gezien ??

    Korting op 420shop
    CIMG0071.jpg

    Wie ken mij vertellen wat hier de oorzaak van ken zijn ?

    Hij staat in de 5e week van z'n bloei .


    Gr,Bier
  • ceBep
    Retired
    • Jun 2009
    • 4745

    #2
    Re: Wie o Wie heeft dit weleens gezien ??

    Tip:
    Graag alle beschikbare info betreffende je medium/lamp/voeding e.d. erbij vermelden, alle info helpt

    Comment

    • bier
      Retired
      • Apr 2011
      • 5

      #3
      Re: Wie o Wie heeft dit weleens gezien ??

      Mijn medium is aarde en ik heb een lamp van 600watt vor 1 vierkante meter.

      Ik geef hem nu terra florres met enzymen en een bloeistimulance en hou de voeding op 6.0 met de ph-waarde . Ok de ec-waarde is voldoende .

      Gr,Bier

      Comment

      • moreweed
        Exquisite Grower
        MemberLucky Member
        • Dec 2009
        • 5939

        #4
        Re: Wie o Wie heeft dit weleens gezien ??

        op één blad (alleen datgene op de foto) of verspreid over meerdere plekken zichtbaar bier ?

        het komt me wat infectieus over als ik zo effe snel kijk, maar meer info is welkom
        Society is like stew-if you don't keep it stirred up, you end up with a lot of scum on the top

        Comment

        • bier
          Retired
          • Apr 2011
          • 5

          #5
          Re: Wie o Wie heeft dit weleens gezien ??

          Deze foto's zijn van een plant waarbij het voor zo'n 30% van vol mee zit met zulke bladeren ..

          Als je op de achtergrond ook kijkt zijn de punten van het blad ook aan het verschrompelen .

          Gr, bier
          Attached Files

          Comment

          • Silas
            Admin
            Lucky MemberModeratorAdmin
            • Sep 2009
            • 1272

            #6
            Re: Wie o Wie heeft dit weleens gezien ??

            dit ziet eruit als roest.
            Veel gestelde vragen over het forum
            JOINTJEDRAAIEN.NL - Smoking Community
            ?
            420Shop.NL
            "Wat je kunt maken, kun je ook kraken."

            Comment

            • bier
              Retired
              • Apr 2011
              • 5

              #7
              Re: Wie o Wie heeft dit weleens gezien ??

              Ja dat zou je idd haast zeggen , maar het zou niet een gebrek ( of teveel ) aan bepaalde mineralen kennen wezen ?

              Ik zou het behoorlijk vervelend vinden als mijn plantjes ten onder gaan door iets wat ik had kennen voorkomen ...

              Gr,Bier

              Comment

              • Hasharin
                Grower
                MemberLucky Member
                • May 2010
                • 694

                #8
                Re: Wie o Wie heeft dit weleens gezien ??

                Ik denk een tekort van 1 van deze twee , ==> http://www.jointjedraaien.nl/wietfor...agnesiumtekort
                Alles over de juiste voeding voor je planten, PH waarde, Meststoffen etc..



                Grtz Hash
                Geniet nooit met mate !

                Comment

                • Silas
                  Admin
                  Lucky MemberModeratorAdmin
                  • Sep 2009
                  • 1272

                  #9
                  Re: Wie o Wie heeft dit weleens gezien ??

                  dat is toch wel HEEL wat anders.

                  btw roest op cannabis planten is niet vaak te zien.

                  de conclusie dat je een tekort of een teveel huidige voedingsstof hebt is duidelijk.

                  haal haar uit de pot, haal de roest bladen weg en verpot in een grotere pot met verse aarde oid
                  Veel gestelde vragen over het forum
                  JOINTJEDRAAIEN.NL - Smoking Community
                  ?
                  420Shop.NL
                  "Wat je kunt maken, kun je ook kraken."

                  Comment

                  • Abel
                    Senior Grower
                    MemberLucky Member
                    • Apr 2010
                    • 834

                    #10
                    Re: Wie o Wie heeft dit weleens gezien ??

                    denk niet dat je zorgen moet maken
                    dit is een oud blad en planten in bloei gaan stoten ze de oude bladeren af om daar te voeding uit te halen en naar de toppen te brengen
                    kijk als je toppen en nieuwe bladeren zo er uit gaan zien dan is het mis

                    Comment

                    • HJM
                      Wicked Grower
                      MemberLucky Member
                      • Mar 2010
                      • 3714

                      #11
                      Re: Wie o Wie heeft dit weleens gezien ??

                      Ik denk calcium gebrek.

                      Kan ook door verzilting komen. Koop een http://www.nomercysupply.nl/nomercy/nl/node/423

                      Greetz, HJM
                      http://www.youtube.com/watch?v=zCvSc2b8CWc

                      Comment

                      • tumble trimmert
                        Banned
                        • Mar 2010
                        • 3610

                        #12
                        Re: Wie o Wie heeft dit weleens gezien ??

                        neem een grondmonster ,dan kan je zien of je ph te hoog of telaag is ook weet je dan wat je ec is.een goede growshop doet dit gratis voor je als je het zelf niet kan.

                        Comment

                        • bier
                          Retired
                          • Apr 2011
                          • 5

                          #13
                          Re: Wie o Wie heeft dit weleens gezien ??

                          Oorspronkelijk geplaatst door Abel
                          denk niet dat je zorgen moet maken
                          dit is een oud blad en planten in bloei gaan stoten ze de oude bladeren af om daar te voeding uit te halen en naar de toppen te brengen
                          kijk als je toppen en nieuwe bladeren zo er uit gaan zien dan is het mis
                          De nieuwe bladeren en de bladeren bij de toppen zien er perfect uit nog

                          Comment

                          • AliChemicali
                            Retired
                            • Apr 2011
                            • 102

                            #14
                            Re: Wie o Wie heeft dit weleens gezien ??

                            Je voeding gaat op dit moment volledig in de bloei zitten!
                            Het lijkt het meest op een mineraal tekort van Magnesium/Calcium/Kalium.

                            De plant haalt ivm een te kort de benodigde voedingstoffen uit de onderste oudeste bladeren!
                            kan niet veel kwaad als de Bloei al in de 5e week is! maar toevoegien van bovenstaand mineralen kan goed helpen!

                            Comment

                            • belladonna
                              Guru of all Growers
                              Lucky Member
                              • Aug 2008
                              • 10674

                              #15
                              Re: Wie o Wie heeft dit weleens gezien ??

                              Kan je geen foto maken van heel de plant ?
                              Dan denk ik dat ze je beter kunnen helpen.

                              groetjes Bella
                              God was never on your side..

                              Comment

                              Bezig...