Forum Top Ad MOBILE Smallest

Collapse

Mededeling

Collapse

Wie een nieuwe topic opent omdat hij/zij een bladprobleem heeft, wordt vriendelijk gevraagd om enkele foto's erbij te posten, en een woordje uitleg met de beschrijving van je probleem.

Wie een nieuwe topic opent omdat hij/zij een bladprobleem heeft, wordt vriendelijk gevraagd om enkele foto's erbij te posten, en een woordje uitleg met de beschrijving van je probleem.
Zo kunnen leden vlugger en een correctere diagnose stellen!

Ook kan je via de zoek functie al eens zoeken naar gelijkaardige bladproblemen, die hier al op het forum zijn gepost.

Enkele belangrijke informatie:


Board: Bladproblemen:
Montys-Blad-Probleem-Oplosser
Fotos plaatsen bij Bladproblemen

Board: Ziekten:
Lijst van ziekten
Schimmelziekten bij cannabis
Meeldauw

Board: Beestjes:
Lijst van ongedierte
Welk insect zit op mijn wietplant
Bekijk meer
Bekijk minder

Bruine stippen op bladeren

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

    Bruine stippen op bladeren

    Korting op 420shop
    Ik heb een beetje lopen zoeken maar kan nog niet echt vinden waar ik nu mee temaken heb. Misschien kunnen jullie mij helpen
    You do not have permission to view this gallery.
    This gallery has 1 photos.

    #2
    nvm..
    Last edited by QnQ; 31 December 2021, 11:11.
    ~ 2011-12 ~ 2012-13 ~ 2017 ~ 2019 ~ 2020 ~ BuitenQweeksels ~

    Comment


    • Cassius
      Cassius commented
      Editing a comment
      Ik groei in een kleine tent waarbij ik veel plant training doe om ze klein te houden. Er zit zeker wel aarde in de potten maar niet tot de nok want wil de groei van de plant beperken ivm de tent. Ik heb last van fruitvliegjes in de tent heb zelf de plant die nog het langst mee gaat van alle bespoten met neemolie. Zelf denk ik dat de bruine stippen op de bladeren door de vliegjes komen. De andere plantem geven alleen niet deze reactie op de bladeren

    #3
    Hier de volledige tent
    You do not have permission to view this gallery.
    This gallery has 1 photos.

    Comment


      #4
      Glaasje azijn in de kast zetten dat trekt fruit vliegjes aan er een klein stukje folie boven op het glaasje leggen met kleine gaatjes er in dna kruip dat vliegje daar in en kan er niet uit kan ook met evt beetje wijn
      God was never on your side..

      Comment


      • Cassius
        Cassius commented
        Editing a comment
        Dankje top

      #5
      nvm..
      Last edited by QnQ; 31 December 2021, 11:11.
      ~ 2011-12 ~ 2012-13 ~ 2017 ~ 2019 ~ 2020 ~ BuitenQweeksels ~

      Comment


      • Cassius
        Cassius commented
        Editing a comment
        Super bedankt ik ga hier zeker wat mee doen dankjewel voor de tips

      #6
      Ik heb geel blad met bruine stippen en ik dacht dat het een te hoge luchtvochtigheid was, kan dit? Stipjes komen niet van de mugjes normaal gezien..
      Ganja always does the trick.

      Comment


      • Cassius
        Cassius commented
        Editing a comment
        Waar denk jij wesley pipes wat de stipjes zijn op mijn bladeren betekenen? Mijn bladeren zijn in iedergeval niet geel

      • Wesley pipes
        Wesley pipes commented
        Editing a comment
        Te nat zoals qnq zei, of te hoge lv denk ik misschien. Welke voeding ? Restanten van de neemolie, brandplekjes door druppels terwijl lamp aan kan ook... niet erg als het zo blijft en niet vermeerderd, nieuwe blaadjes mooi groen ?

      #7
      Hoi wesley ik gebruik plagron 100% naturel met tcl lampen. Daarvan heb ik groei lampen en bloei lampen. De stippen berijden zich meer uit over de plant. De kleine bladeren aan de toppen hebben der nog niet zo veel last van. Ik heb de grond bestrooit met kaneel voor de muggen en een plakkerige vliegen vanger om de pot gedaan.
      You do not have permission to view this gallery.
      This gallery has 1 photos.

      Comment

      Bezig...
      X