wat gebeurt er met de bladeren
Collapse
X
-
Comment
-
Ik heb ook net een joint gerookt ..... mijn eerste deze week..... denk aan een ph probleem.
De famkes van Waldpiek https://www.jointjedraaien.nl/wietfo...s-van-waldpiekComment
-
Nice, posten in het verkeerde forum, nietszeggende titel er boven en totaal geen informatie.
Zo wordt het wel een raadspelletje he ..
Ik zie een pH probleem + overvoeding + snoeischade
Wat kunnen we winnen ?Comment
-
Sorry mijn excuses
​​​​​​
Growrilla RDWC, OXY RING hydrocultuur system ~44l
Tent ac infinity 90x90x180
Ventilatie ac infinety cloudline t4 met controller
67, clip on en vloer ventilator
Licht led sanlight q4w 2nd gen. 165 w 2,7µmol 80%
​​ en sanlight evo 80 190w 3.0µmol op dit moment op 60%
Luchtbevochtiger en luchtontvochtiger
Voeding op dit moment Terra Aquatica Tripack Flora, TA calmag, TA ph-, BAC foliar spray, Botanicare hydroguard
Mimosa evo 5,5 week veg. fase
​Temp 22°-26° en 19°-21° s'nachts
Rh 60%-70%
Ph 5.8-6.1
Ec 2.0
Temp water 19°-22°​​​​​​Comment







Comment