Forum Top Ad MOBILE Smallest

Collapse

Mededeling

Collapse

Wie een nieuwe topic opent omdat hij/zij een bladprobleem heeft, wordt vriendelijk gevraagd om enkele foto's erbij te posten, en een woordje uitleg met de beschrijving van je probleem.

Wie een nieuwe topic opent omdat hij/zij een bladprobleem heeft, wordt vriendelijk gevraagd om enkele foto's erbij te posten, en een woordje uitleg met de beschrijving van je probleem.
Zo kunnen leden vlugger en een correctere diagnose stellen!

Ook kan je via de zoek functie al eens zoeken naar gelijkaardige bladproblemen, die hier al op het forum zijn gepost.

Enkele belangrijke informatie:


Board: Bladproblemen:
Montys-Blad-Probleem-Oplosser
Fotos plaatsen bij Bladproblemen

Board: Ziekten:
Lijst van ziekten
Schimmelziekten bij cannabis
Meeldauw

Board: Beestjes:
Lijst van ongedierte
Welk insect zit op mijn wietplant
Bekijk meer
Bekijk minder

Een Jack herer en een haze met wat issues, oa een magnesium tekort

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

    Een Jack herer en een haze met wat issues, oa een magnesium tekort

    Korting op 420shop
    Hoi,

    Ik heb een jack en een haze die 4 weken in de bloei staan en wat aandoeningen hebben. Ik heb ondertussen ook al wel actie ondernomen maar wilde toch graag weten hoe andere mensen hier over denken.
    Zelf dacht ik dat de jack herer een te laag ph had (vandaar de klauwen), die heb ik ook al gecorrigeerd alleen heeft hij nu nog wel wat last van verkleuring aan de onderkant van de plant. Iemand een idee wat dit is?

    IMG_1140.jpgIMG_1139.jpgIMG_1144.jpgIMG_1142.jpgIMG_1141.jpg

    De haze heeft naar mijn idee een magnesiumtekort (wolkachtige chlorose bruine vlekken), ik heb ondertussen ook al wat bitterzout toegevoegd maar ik vraag me nog wel steeds af of andere mensen dit ook als een magnesium tekort herkennen en niet als iets heel anders.

    IMG_1136.jpgIMG_1134.jpgIMG_1137.jpgIMG_1138.jpg

    Details:

    growtent 150x80x200
    grond batmix/lightmix
    2x 400w hps + afzuiger
    temp dag 25-26 graden 's nachts 18-20
    luchtvochtigheid 55-60
    voeding alga bloom, green sensation

    Mocht er iemand anders een idee of tips hebben dan hoor ik dat graag.

    Groeten,
    Nuka

    #2
    Re: Een Jack herer en een haze met wat issues, oa een magnesium tekort

    Nuka > ik heb mn kop er niet bij nu dus geen kweektechnisch advies (want chaotische nachtdienst) maar dit wil ik wel even gezegd hebben :

    -> COMPLIMENTEN over de manier waarop je dit presenteert > netjes veel relevante info plus foto's, duidelijk zelf aan het snuffelen geweest in de al aanwezige info, doordachte aktie ondernomen.. ja dit vind ik echt een voorbeeld over hoe je het ook kan doen hier op JD.
    Society is like stew-if you don't keep it stirred up, you end up with a lot of scum on the top

    Comment


      #3
      Re: Een Jack herer en een haze met wat issues, oa een magnesium tekort

      zie niet alleen geele bladeren maar ook geelepuntjes aan het ende van het blad van de bovenste bladeren.dit duid op overvoeding.dus je ec is niet goed .om te kijken waar het nu aan ligt moet je een grondmonster nemen.minder is meer gaat vaak op bij het voeden van wietplanten.me maatje heeft een hok wat nogal laag is en werkt met batmix om ze planten laag te houden.hij zet gewoon de stekken in de batmix en groeit bjna 4 weken voor.normaal krijg je dan groote struiken,maar door de hoge ec van batmix worden ze maar 50 cm groot.

      Comment

      Bezig...
      X