Forum Top Ad MOBILE Smallest

Collapse

Mededeling

Collapse

Wie een nieuwe topic opent omdat hij/zij een bladprobleem heeft, wordt vriendelijk gevraagd om enkele foto's erbij te posten, en een woordje uitleg met de beschrijving van je probleem.

Wie een nieuwe topic opent omdat hij/zij een bladprobleem heeft, wordt vriendelijk gevraagd om enkele foto's erbij te posten, en een woordje uitleg met de beschrijving van je probleem.
Zo kunnen leden vlugger en een correctere diagnose stellen!

Ook kan je via de zoek functie al eens zoeken naar gelijkaardige bladproblemen, die hier al op het forum zijn gepost.

Enkele belangrijke informatie:


Board: Bladproblemen:
Montys-Blad-Probleem-Oplosser
Fotos plaatsen bij Bladproblemen

Board: Ziekten:
Lijst van ziekten
Schimmelziekten bij cannabis
Meeldauw

Board: Beestjes:
Lijst van ongedierte
Welk insect zit op mijn wietplant
Bekijk meer
Bekijk minder

Bladprobleem

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

    Bladprobleem

    Korting op 420shop
    Hallo mensen,

    De twee onderste bladeren na de cotyledons beginnen langzamerhand een geel-achtige kleur te vertonen.

    Nou vroeg ik mij af welk tekort dit zou kunnen zijn. Ik heb twee boeken waarin tekorten worden beschreven, maar haal in deze in de war en kom er niet uit.
    De vergeling treed op vanaf het steeltje, naar het bladpunt toe. (dus bij het stuk blad bij het steeltje is het al geler dan bij het puntje)

    Zou iemand mij kunnen vertellen welk tekort dit waarschijnlijk is? Of kan het zijn dat ik nodig moet overpotten? Want de plant is nou zeker 50cm en staat in een pot van 10x10x15cm.

    Hopelijk kunnen jullie mij raadgeven en ben bereid een foto up te loaden als dat gewenst is.

    Gegroet,


    Your Request

    #2
    Re: Bladprobleem

    Vergelen vanuit de steel naar de bladpunt is vreemd, heb je er geen duidelijke foto van, blijft zo giswerk.

    Comment


      #3
      Re: Bladprobleem

      1,5 liter pot? Pot hem op z'n minst over naar een 6,5 of 11 liter pot. Dan is je eventuele EC en PH makkelijker te regelen en indien je een fout maakt wordt je minder afgestraft. Het lijkt een voedings tekort maar zoals monty zegt. Foto's zijn wenselijk.

      Grtz Q

      Comment

      Bezig...
      X