Forum Top Ad MOBILE Smallest

Collapse

Mededeling

Collapse

Wie een nieuwe topic opent omdat hij/zij een bladprobleem heeft, wordt vriendelijk gevraagd om enkele foto's erbij te posten, en een woordje uitleg met de beschrijving van je probleem.

Wie een nieuwe topic opent omdat hij/zij een bladprobleem heeft, wordt vriendelijk gevraagd om enkele foto's erbij te posten, en een woordje uitleg met de beschrijving van je probleem.
Zo kunnen leden vlugger en een correctere diagnose stellen!

Ook kan je via de zoek functie al eens zoeken naar gelijkaardige bladproblemen, die hier al op het forum zijn gepost.

Enkele belangrijke informatie:


Board: Bladproblemen:
Montys-Blad-Probleem-Oplosser
Fotos plaatsen bij Bladproblemen

Board: Ziekten:
Lijst van ziekten
Schimmelziekten bij cannabis
Meeldauw

Board: Beestjes:
Lijst van ongedierte
Welk insect zit op mijn wietplant
Bekijk meer
Bekijk minder

Bruine puntjes en hoekjes onder aan de plant!?

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

    Bruine puntjes en hoekjes onder aan de plant!?

    Korting op 420shop
    volgens mij is het of een over bemesting of een tekort weet iemand wat het precies is?

    Bvd
    Attached Files
    Power to the plant!

    #2
    Re: Bruine puntjes en hoekjes onder aan de plant!?

    Hoi AP,

    Ik heb het zelfde probleem, maar krijg verschillende antwoorden!

    *bij mij denk ik dat het overvoeding is, omdat ik constant met voeding spuit!, nu ga ik even 2 a 3 dgn puur alleen water geven!
    * Iemand merkte al op, en dat hoor je vaker dat het een tekort aan Calcium is! en Kalium
    *een ander gaf aan Magaan

    Ik denk dat je even moet kijken wat, hoeveel en hoe vaak je voed!
    laat ff de gegevens hier achter, kunnen we iets meer mee dan!

    Comment


      #3
      Re: Bruine puntjes en hoekjes onder aan de plant!?

      Ik zelf kreeg dat probleem ook in het begin gaf me planten aan voeding 100ml op 10liter water terwel ik 50ml moest geven. Zat blijkbaar met me hoofd ergens anders want ik had de gebruiksaanwijzing nog gelezen.
      Terwel ik ze voeding gaf spoot ik ze ook regelmatig per dag in met voeding omdat ik van een vriend hoorde dat ze via het blad sneller voeding op namen
      Toen ik er achter kwam dat ik het fout deed heb ik ze een week lang alleen maar water gegeven en na die week de juiste voeding gegeven 50ml op 10 liter water
      Hopelijk heb je wat aan deze info

      Comment


        #4
        Re: Bruine puntjes en hoekjes onder aan de plant!?

        heb het zelf ook.
        denk dat het idd een tekort is aan kalium en calcium.
        vorige week begonnen met lichte bijvoeding 0,2 ml bio grow per liter water en het gaat meteen een stuk beter.
        maar ook waren de steeltjes rood (gestrest).
        vandaag de blaadje weg geknipt waren al best aangetast en met die stress,ik had zoiets van.... plantje je kan je energie wel naar betere plekjes sturen.
        Dus Whaap weg met die blaadjes.
        de rest ziet er perfect uit nu.
        en @ mrdollar
        is 50ml op 10 ltr ook nog niet een beetje veel aangezien het nog steeds stekkies zijn altans qua grootte.
        kan ook zijn dat jij een andere samestelling gebruikt?
        Last edited by KrisChronic; 12 May 2011, 17:59.

        Comment


          #5
          Re: Bruine puntjes en hoekjes onder aan de plant!?

          @krischronic, ja het is veel maar gaf die 10 liter niet in 1x het zijn trouwens nu alweer grote dames

          Comment

          Bezig...
          X