Forum Top Ad MOBILE Smallest

Collapse

Mededeling

Collapse

Wie een nieuwe topic opent omdat hij/zij een bladprobleem heeft, wordt vriendelijk gevraagd om enkele foto's erbij te posten, en een woordje uitleg met de beschrijving van je probleem.

Wie een nieuwe topic opent omdat hij/zij een bladprobleem heeft, wordt vriendelijk gevraagd om enkele foto's erbij te posten, en een woordje uitleg met de beschrijving van je probleem.
Zo kunnen leden vlugger en een correctere diagnose stellen!

Ook kan je via de zoek functie al eens zoeken naar gelijkaardige bladproblemen, die hier al op het forum zijn gepost.

Enkele belangrijke informatie:


Board: Bladproblemen:
Montys-Blad-Probleem-Oplosser
Fotos plaatsen bij Bladproblemen

Board: Ziekten:
Lijst van ziekten
Schimmelziekten bij cannabis
Meeldauw

Board: Beestjes:
Lijst van ongedierte
Welk insect zit op mijn wietplant
Bekijk meer
Bekijk minder

White Widow bladeren kleuren dofgroen en groeien scheef

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

    White Widow bladeren kleuren dofgroen en groeien scheef

    Korting op 420shop
    Goedemiddag,

    Ik heb al even op dit forum geneust en op google uiteraard, maar ik kan even niets vinden met betrekking tot deze kwestie. Ik heb hier een Witte Weduwe die anders kleurt dan de rest. De plant kleurt licht-dof groen en de blaadjes lijken wat schrompelig en groeien scheef. Ik heb alle planten vanaf dat ze een paar cm hoog waren buiten staan, en gezien het weer van afgelopen tijd moet dat prima zijn. Ze staan in grond wat samengesteld is uit compost + bemeste tuinaarde met wat kalk/magnesium korrels erdoor. Weten jullie meer?


    Last edited by SirSmokeAllot; 17 May 2011, 15:39.

    #2
    Re: White Widow bladeren kleuren dofgroen en groeien scheef

    Na een week nog geen reactie gehad, bump je topic door een reactie achter te laten

    Als je de fotos op de server upload krijg je een preview en hoef je niet naar een externe site.
    Lees hier meer over het Uploaden-van-foto-s-en-Bijlagen
    Veel gestelde vragen over het forum

    JOINTJEDRAAIEN.NL - Smoking Community
    420Shop.NL - Headshop / Seedshop : Korting voor leden van Jointjedraaien.nl

    Comment


      #3
      Re: White Widow bladeren kleuren dofgroen en groeien scheef

      Ziet er mij precies een freakje uit kerel!

      Grtz $iR
      sigpic

      Comment


        #4
        Re: White Widow bladeren kleuren dofgroen en groeien scheef

        haha bedankt voor het aanpassen kwas net zelf al bezig, gelukkig zag ik het op tijd plant groeit gewoon door en heb m inmiddels in de tuin gezet, dus maar is zien watie doet.

        Comment


          #5
          Re: White Widow bladeren kleuren dofgroen en groeien scheef

          Een topic waar de foto's op staan komt veel overzichtelijker over en je zult ook sneller reactie krijgen. Want meestal bekijkt men toch enkel de foto's en laat de text links liggen...jammer genoeg. Maar ik kijk alvast mee
          Drop anders regelmatig eens iets erover hier en dan krijg ik ze wel onder ogen.

          Grtz $iR
          sigpic

          Comment


            #6
            Re: White Widow bladeren kleuren dofgroen en groeien scheef

            Hey ik heb hetzelfde ! het betreft bij mij een N.L.X. diamond. groeit net zo hard mee, lijkt voor de rest niks mis mee. maar in het midden word hij geel/groen idd. de 2 eerste bladeren die eruit kwamen hadden een rare knik. Ik hoop dat het geen kwaad kan.

            Smokeze

            Comment

            Bezig...
            X