Forum Top Ad MOBILE Smallest

Collapse

Mededeling

Collapse

Wie een nieuwe topic opent omdat hij/zij een bladprobleem heeft, wordt vriendelijk gevraagd om enkele foto's erbij te posten, en een woordje uitleg met de beschrijving van je probleem.

Wie een nieuwe topic opent omdat hij/zij een bladprobleem heeft, wordt vriendelijk gevraagd om enkele foto's erbij te posten, en een woordje uitleg met de beschrijving van je probleem.
Zo kunnen leden vlugger en een correctere diagnose stellen!

Ook kan je via de zoek functie al eens zoeken naar gelijkaardige bladproblemen, die hier al op het forum zijn gepost.

Enkele belangrijke informatie:


Board: Bladproblemen:
Montys-Blad-Probleem-Oplosser
Fotos plaatsen bij Bladproblemen

Board: Ziekten:
Lijst van ziekten
Schimmelziekten bij cannabis
Meeldauw

Board: Beestjes:
Lijst van ongedierte
Welk insect zit op mijn wietplant
Bekijk meer
Bekijk minder

Nog steeds een calmag tekort of toch wat anders?

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

    Nog steeds een calmag tekort of toch wat anders?

    Korting op 420shop
    Goedemiddag!

    Ik zou graag wat advies willen over mijn blad probleem.

    Paar weken geleden al wat gepost en advies gekregen calmag te gaan toevoegen. Dit keurig gedaan. Ongeveer de halve maximale dosering. Bij de maximale dosering komt de ec te hoog uit. (Calmag van plagron)

    De groei kwam wel aardig terug in de dames maar nu vind ik ze er toch weer wat slechter uit zien. Ik vind het nog op een tekort lijken maar ben niet zeker van mijn zaak...

    20220729_060631.jpg 20220729_060616.jpg 20220729_060604.jpg 20220729_060626.jpg

    #2
    Op grond?

    Je had meer calmag kunnen geven, ec is geen vast gegeven, als de planten het aan kunnen.

    Comment


    • Rreppellsteeltjam
      Rreppellsteeltjam commented
      Editing a comment
      Welke week zit je?

    • Janny
      Janny commented
      Editing a comment
      Ja op aarde. Nu ongeveer een week of 6 echte bloei.

    #3
    Dan moet je nog 3/4 weken.

    Tsja, als je in de groei fouten maakt, dat hersteld zich niet in de bloei.

    Geef je ook pk1314 of andere boosters?

    Zo niet, nog effe doorgaan met calmag, dan gaat de vergeling hopelijk wat minder snel.

    Comment


    • Janny
      Janny commented
      Editing a comment
      Ja ik verwacht al niet meer dat dit een top opbrengs zal worden. Maar hoop er nog wel het beste van te maken. Ik geef ook bloeivoeding.
      Ik zit er aan te denken om dus meer calmag om de dag te geven. En de andere dagen de voeding. Is dat wijs?

    • Rreppellsteeltjam
      Rreppellsteeltjam commented
      Editing a comment
      Nou, het ding is dat calmag en bloeivoeding een andere ideale ph hebben, anderen gebruiken calmag
      tot week 5, maar die hebben ook sugar royal en green sensation als booster, en die stoffen mis jij nu.

      Als je ook nog 1/2 weken gaat spoelen, kan dat ook nog van de voedertijd af, dus op zich hoef je niet zo lang meer

      Toch?

      En de toppen zijn op zich niet verkeerd, dat zwelt nog aan in de laatste weken.
      Last edited by Rreppellsteeltjam; 29 July 2022, 21:38.

    • Janny
      Janny commented
      Editing a comment
      Okee duidelijk. Ik verwacht inderdaad wel binnen 2 weken te beginnen met spoelen. Ben erg benieuwd hoe de toppen nog aanzwellen.

      Thnx again!
Bezig...
X