Vlekjes op blad

Collapse
X
 
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts
  • Bolleke666
    Plantje
    Nieuw Lid
    • Sep 2014
    • 13

    #1

    Vlekjes op blad

    Korting op 420shop
    Kan iemand mij verder helpen wat dit zou Kunnen zijn ?
    Is een autoflower...nu Bijna 9 weken oud.
    krijgt voeding van Plagron / Alga Bloom.
    van week 5 tot week 7 Heb ik de helft van de aanbevolen hoeveelheid gegeven.
    Maar sinds een week krijgt ze de Max hoeveelheid 4ml /liter.
    dacht dat ze dit wel kon hebben 🙃
    zou dit tekenen van overvoeding kunnen zijn ? Of ?

    Buiten die bladeren aan twee takken is er niet veel mis te zien aan de plant.
    ze ziet er verder volgens mij ook gezond uit.


    PS. Ben nog een beginner 👍
    Foto van de plant,volledig.
    You do not have permission to view this gallery.
    This gallery has 2 photos.
    Last edited by Silas; 25 August 2022, 13:23.
  • Flip Hasjkip
    Wicked Grower
    420 MemberMemberLucky Member
    • Sep 2008
    • 3595

    #2
    Staat buiten, toch? Zijn beestjes, misschien zitten ze nog op de onderkant van het blad en anders zijn ze alweer op zoek naar een ander hapje.
    Een dag zonder wiet kent Flip niet.

    Comment

    • atmosphere1
      Senior Grower
      MemberLucky Member
      • Jul 2022
      • 755

      #3
      Ziet er goed uit hoor , no real problems .

      Comment

      • Bolleke666
        Plantje
        Nieuw Lid
        • Sep 2014
        • 13

        #4
        Ok thx….toch wat gerustgesteld. 🙂
        En niks van beestjes (meer) te zien.👍

        Comment

        • Tijnie82
          Senior Grower
          MemberLucky Member
          • Oct 2021
          • 954

          #5
          donker groen blad is hoge ec zou wat minder voeding geven die 4ml per liter is net iets te hoog lijkt me

          Comment

          Bezig...