Forum Top Ad MOBILE Smallest

Collapse

Mededeling

Collapse

Wie een nieuwe topic opent omdat hij/zij een bladprobleem heeft, wordt vriendelijk gevraagd om enkele foto's erbij te posten, en een woordje uitleg met de beschrijving van je probleem.

Wie een nieuwe topic opent omdat hij/zij een bladprobleem heeft, wordt vriendelijk gevraagd om enkele foto's erbij te posten, en een woordje uitleg met de beschrijving van je probleem.
Zo kunnen leden vlugger en een correctere diagnose stellen!

Ook kan je via de zoek functie al eens zoeken naar gelijkaardige bladproblemen, die hier al op het forum zijn gepost.

Enkele belangrijke informatie:


Board: Bladproblemen:
Montys-Blad-Probleem-Oplosser
Fotos plaatsen bij Bladproblemen

Board: Ziekten:
Lijst van ziekten
Schimmelziekten bij cannabis
Meeldauw

Board: Beestjes:
Lijst van ongedierte
Welk insect zit op mijn wietplant
Bekijk meer
Bekijk minder

Licht en donkergroen blad

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

    Licht en donkergroen blad

    Korting op 420shop
    Hi.

    Inmiddels zit ik in week 6 waarvan 1.5 week bloei. Sinds het begin waren de plantjes licht van kleur. Omdat ze allemaal licht waren maakte ik mij niet veel zorgen.

    Nu zie ik dat er een paar donkergroen zijn en er eigenlijk ook beter uit zien. Ook de toppen zijn voller.

    Ik ben nu een aantal dagen geleden begonnen met het toevoegen van calmag pro en gaf al bloei en green sensation van Plagron.

    Weet iemand waarom de rest zo licht van kleur kan zijn en er sommige wel donker zijn?

    info:
    Amnesia Haze Auto
    300W LED
    11 Liter potten met aarde
    Plagron voedingschema (70%)

    Alvast bedankt het is mijn eerste kweek
    Attached Files

    #2
    Hier nog een totaalplaatje van 2 dagen geleden.

    Attached Files

    Comment


      #3
      Verschillende phenotype en sommige hebben genoeg aan wat ze nu eindelijk krijgen.

      Je hebt tenminste geen stikstofoverschot.

      Je kan ook nog wat grond toevoegen, krijgen ze daar ook wat van mee.

      Comment


        #4
        11l potten vind ik wat weinig voor 300w lamp, maar ik kweek dan ook graag in grote potten, groter buffer, en geef graag veel groei(N) waardoor ze mooi donker(der) groen worden en blijven in de bloei(meestal toch). Natuurlijk moet je de ruimte indachtig zijn en is 3x3 potten ook mooi zo. Ik denk dat net voor de bloei wat overvoeden niet slecht is, zeker met kleinere potten.

        Maar ze staan mooi vind ik, doe je zeker niet slecht.
        Ganja always does the trick.

        Comment


        • Kingdingeling
          Kingdingeling commented
          Editing a comment
          Thanks voor je feedback. Eerste kweek dus nog zoekende. Inmiddels gaat het hard nu. Maar wat je zegt over bloei voeding. Als ik ze 70-80% geef wat het plagron aangeeft worden de bladpunten allemaal geel. De laatste voeding dus weer zonder toevoegingen gedaan. En ik geef van bloei maar 50% calmag 80% en green sensation 60% van de aanbovolen hoeveelheid. Wat gaat er dan fout he 😅

        • Wesley pipes
          Wesley pipes commented
          Editing a comment
          Gaat meer over groeivoeding net voor de bloei. Over geheel lichtere kleur van de plant. Geel wordende puntjes kunnen dan weer over iets heel anders praten. Mss te droog gestaan ff?

        #5
        cal mag geef je veels te veel zou daar per 10liter miss 1of 2ml bij doen en en green sensation ben je ook nog veels te vroeg mee en voeding zo hoog heeft geen zin je zit nog maar net in de bloei veel voeding vragen ze dan ook nog niet

        nog beetje groei meegeven tot de strek er uit in en dan over op bloei maar je kan beter 1ml of max 2ml per liter doen groei voeding en paar druppels bloei verder zie niks raars aan je planten denk als je de voeding rustig opbouwt er niks aan de hand blijft en water geven is vaak het lastigst potten tillen zwaar is geen water licht is wat water geven

        Comment


          #6
          denk dat je probleem eerder zit in te veel water of te weinig denk eerder te veel en die gele puntjes maak ik me.nooit zo druk om en als op het flesje staat max 5ml per liter geef ik nooit meer als 3ml.per liter hoe minder voeding je geeft des te makkelijker kan de plant het opnemen

          Comment

          Bezig...
          X