te droog gestaan?

Collapse
X
 
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts
  • Manfred
    Junior Grower
    MemberLucky Member
    • Feb 2018
    • 563

    #1

    te droog gestaan?

    Korting op 420shop
    Hoi,

    ze gaan morgen naar de grote tent, en hebben nu voorgegroeid in 1,5 liter potjes. (13cmx13cm)
    ik heb ze net wel drie dagen geen water gegeven (maar ik vermoedde dat het ok was omdat ik eerste dag veel water heb gegeven)
    nu zie ik hie ren daar vlekken en randen ...

    ik geef pagron grow..

    kan het zijn dat de wortelhaartjes er aan zijn gegaan? planten voelen ook slap.
    kiemen was 11/08

    RL 50 %
    ventilator staat op planten

    mvg manfred

    Attached Files
  • parakweker
    Grower
    MemberLucky Member
    • Oct 2021
    • 663

    #2
    Zou de ventilator niet te hard zetten en als het kan niet rechtstreeks op de planten richten. Die vlekjes in de bladeren zie ik wel vaker bij de lager hangende bladeren, ik interpreteer dat als teken dat ie z'n energie daar niet meer in stopt omdat ze niet voldoende licht opvangen. Die zullen binnenkort wel vergelen en dan loslaten, denk ik. Die opgedroogde punten in de bladeren is teken van watertekort / uitdroging.

    Comment

    • joremkrank
      Cronic Grower
      Lucky Member
      • Oct 2015
      • 3260

      #3
      stickers kopen op de potten plakken. geef ze een nummer en elke dag wegen.gaat het watergeven niet meer op gevoel,maar met verstand
      verzonden vanaf mijn bos hut met tamtam

      Comment

      Bezig...