Forum Top Ad MOBILE Smallest

Collapse

Mededeling

Collapse

Wie een nieuwe topic opent omdat hij/zij een bladprobleem heeft, wordt vriendelijk gevraagd om enkele foto's erbij te posten, en een woordje uitleg met de beschrijving van je probleem.

Wie een nieuwe topic opent omdat hij/zij een bladprobleem heeft, wordt vriendelijk gevraagd om enkele foto's erbij te posten, en een woordje uitleg met de beschrijving van je probleem.
Zo kunnen leden vlugger en een correctere diagnose stellen!

Ook kan je via de zoek functie al eens zoeken naar gelijkaardige bladproblemen, die hier al op het forum zijn gepost.

Enkele belangrijke informatie:


Board: Bladproblemen:
Montys-Blad-Probleem-Oplosser
Fotos plaatsen bij Bladproblemen

Board: Ziekten:
Lijst van ziekten
Schimmelziekten bij cannabis
Meeldauw

Board: Beestjes:
Lijst van ongedierte
Welk insect zit op mijn wietplant
Bekijk meer
Bekijk minder

Roodbruine blaadjes??

Collapse
Dit topic is gesloten.
X
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

    Roodbruine blaadjes??

    Korting op 420shop
    Hoi weet iemand missch wat dit is? van die rood bruine blaadjes? Ze zijn 13 weken en iets meer dan een meter hoog, wanneer kan ik de toppen verwachten?
    Thx









    #2
    Re: Roodbruine blaadjes??

    geef je ze ook voeding ?

    Comment


      #3
      Re: Roodbruine blaadjes??

      Ja ik geef ze om de dag Bcuzz voeding een klein dopje voor alle 5.. denk je overvoeding of calcium tekort??

      Comment


        #4
        Re: Roodbruine blaadjes??

        ik kan je niet verder helpen het is zelf mijn eerste kweek dit jaar , ik dacht aan overvoeding of voedings tekort.

        er zal wel vlug de juiste reactie komen voor je blad probleem.

        Comment


          #5

          Comment


            #6
            Re: Roodbruine blaadjes??

            Hm, een dopje is 15ml per 10 liter water en dat verdeeld over 5 plants te weinig dus denk je? Magnesium tekort ja? en nu??

            Comment


              #7
              Re: Roodbruine blaadjes??

              dus je gaf eigenlijk teveel? dan heb je ze een beetje verbrand ?

              Comment


                #8
                Re: Roodbruine blaadjes??

                He gooner, nee ik denk niet te veel, de blaadjes zijn ook beetje licht van kleur, ga eerst ff op de bus Bcuzz checken en rekenen hoeveel ml ik ze nu precies moet geven, al dat gereken met die 1000ml op 200 liter water wordt er gek van...
                en hoeveel per plant want ik verdeel ze over 5 planten de 15 ml voeding.... hmmzz ga ff op onderzoek uit

                Comment


                  #9
                  Re: Roodbruine blaadjes??

                  reken gewoon uit hoeveel ml je nodig hebt per liter en je kan niet meer missen

                  Comment


                    #10
                    Re: Roodbruine blaadjes??

                    Ja en dan moet ik dan die liter bij 1 plant gieten?? of over de 5 verdeeld?

                    Comment


                      #11
                      Re: Roodbruine blaadjes??

                      jij maakt het nog moeilijker als ik

                      geef ze water zoveel als ze nodig hebben aan al je planten maar dan weet je tenminste hoeveel voeding je ze geeft, dus als ze 2 liter per plant nodig hebben verdubbel je gewoon de hoeveelheid voeding per plant.

                      1, 2 of 3 keer de week voeding geven dat moet je eens navragen .

                      Comment


                        #12
                        Re: Roodbruine blaadjes??

                        Pff ja sorry haha .. geef ze dus te weinig voeding iig bedankt man!

                        Comment


                          #13
                          Re: Roodbruine blaadjes??

                          Mischien ook keer overpotten?

                          succes ermee!!

                          Comment


                            #14
                            Re: Roodbruine blaadjes??


                            Zo heb vanmorgen ff magnesiumsulfaat gehaald bij tuincentrum en de plantjes 20gr op 2 liter gegeven..Nu ff afwachten laat jullie fotos zien als ze weer bijgetrokken zijn

                            Comment


                              #15
                              Re: Roodbruine blaadjes??

                              Oorspronkelijk geplaatst door beernd
                              Zo heb vanmorgen ff magnesiumsulfaat gehaald bij tuincentrum en de plantjes 20gr op 2 liter gegeven..Nu ff afwachten laat jullie fotos zien als ze weer bijgetrokken zijn
                              Heb je goed aan gedaan, je zit idd met een magnesium tekort. Dagje of vier a vijf geduld .

                              Grtz

                              Comment

                              Bezig...
                              X