Roodbruine blaadjes??

Collapse
Dit topic is gesloten.
X
X
 
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts
  • beernd
    Retired
    • Jul 2008
    • 135

    #16
    Re: Roodbruine blaadjes??

    hey, ik heb ze maandag dus magnesiumsulfaat gegeven 20 ml per plant maar zie nog geen verschil.. Geef ze nu wel 15ml voeding elke dag op de 2 liter water, moet ik nog meer geduld hebben of ze nog een shotje magnesium geven??

    Comment

    • Smokey
      Ultra Grower
      MemberLucky Member
      • Oct 2007
      • 2488

      #17
      Re: Roodbruine blaadjes??

      Geduld is een schone zaak .

      Zal wel even duren voordat je plantje weer helemaal tip top in orde is.

      Peace

      Comment

      • reactor
        Retired
        • Aug 2008
        • 49

        #18
        Re: Roodbruine blaadjes??

        kerel ga naar de shop en koop goede voeding voor je ladies.
        Dan is het verholpen.

        Nu de toppen moeten gaan komen
        moet je echt bij gaan voeden
        dat zie je aan de bladeren.

        Greetzzz

        Comment

        • Smokey
          Ultra Grower
          MemberLucky Member
          • Oct 2007
          • 2488

          #19
          Re: Roodbruine blaadjes??

          Antwoordt is al lang gegeven, mss het topic eens deftig lezen?

          Comment

          • beernd
            Retired
            • Jul 2008
            • 135

            #20
            Re: Roodbruine blaadjes??

            geef ze nu 100 ml voeding en zien er een stuk beter uit. straks ook bloeivoeding bij geven. Enne reactor heb goeie voeding gaf ze alleen te weinig vandaar.

            Comment

            • beernd
              Retired
              • Jul 2008
              • 135

              #21
              Re: Roodbruine blaadjes??

              Weer ff een update van me ladies, ze zien er al iets groener uit niet meer zo flets, krijgen 100mlvoeding en 25 ml bloeivoeding per dag. Nou als dit niet genoeg is... Harde wind vandaag een takkie is afgeknapt maar heb met behulp van stok weer recht weten te krijgen. die slap hangende bladeren is de wind.. alleen die gele blaadjes wat dat is??







              tips en trucs are welcome!!

              Comment

              • Smokey
                Ultra Grower
                MemberLucky Member
                • Oct 2007
                • 2488

                #22
                Re: Roodbruine blaadjes??

                Ziet er al een pak beter uit!

                Die gele bladeren, waren die er al of zijn die pas gekomen na het voeden?


                Peace

                Comment

                • beernd
                  Retired
                  • Jul 2008
                  • 135

                  #23
                  Re: Roodbruine blaadjes??

                  Eey die waren er altijd al..als ze helemaal verdord zijn haal ik ze eraf..

                  Comment

                  • Smokey
                    Ultra Grower
                    MemberLucky Member
                    • Oct 2007
                    • 2488

                    #24
                    Re: Roodbruine blaadjes??

                    Gewoon laten hangen, de plant laat die vanzelf vallen wanneer ze nutteloos zijn

                    Peace

                    Comment

                    • reactor
                      Retired
                      • Aug 2008
                      • 49

                      #25
                      Re: Roodbruine blaadjes??

                      Comment

                      • beernd
                        Retired
                        • Jul 2008
                        • 135

                        #26
                        Re: Roodbruine blaadjes??

                        ok dan! Maar wat een rot weer zeg! harde wind en regen helemaal geen zonneschijn........... Hoop dat we beetje mooi najaar krijgen!

                        Comment

                        Bezig...