Help! Plantjes lijken dood te gaan.

Collapse
X
 
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts
  • kierewietje
    Plantje
    Nieuw Lid
    • Oct 2010
    • 13

    #1

    Help! Plantjes lijken dood te gaan.

    Korting op 420shop
    Wie kan mij helpen ?

    Ik heb erge blad problemen, zoals je op de foto's kan zien krijgen de bladeren bruine vlekken. Daar begint het mee en later krullen ze op en sterven ze af..

    Graag jullie advies, thnx..

    foto.JPG
  • ceBep
    Retired
    • Jun 2009
    • 4745

    #2
    Re: Help! Plantjes lijken dood te gaan.

    Binnen/buiten?
    Welk medium, hoe oud, voeding e.d. zal helpen om een probleem vast te stellen... is wel erg weinig info.

    Comment

    • belladonna
      Guru of all Growers
      Lucky Member
      • Aug 2008
      • 10674

      #3
      Re: Help! Plantjes lijken dood te gaan.

      Beter inderdaat meer info en foto van heel de plant
      God was never on your side..

      Comment

      • kierewietje
        Plantje
        Nieuw Lid
        • Oct 2010
        • 13

        #4
        Re: Help! Plantjes lijken dood te gaan.

        Medium: Cocos
        3 weken bloei..
        voeding alleen a/b en eerste periode wortel stimulator..

        Ik denk zelf aan overvoeding, heb namelijk aangezien de planten niet wouden groeien en een beetje geel van kleur waren 1x voedingswater van ec 2,3 mee gegeven..

        Comment

        • Weedjewel
          Special member
          Lucky Member
          • Nov 2010
          • 808

          #5
          Re: Help! Plantjes lijken dood te gaan.

          Dan denk ik dat je het antwoord zelf al gegeven hebt !!

          Comment

          • SirSmokeAllot
            Super Grower
            MemberLucky Member
            • Sep 2008
            • 1968

            #6
            Re: Help! Plantjes lijken dood te gaan.

            Hoe zit het met de temperaturen in je hok? Want die kleuren wel verschrikkelijk paars hoor vind ik!!! De verkleuring bevindt zich ook precies op de plek waar een Mg tekort zich gaat manifesteren.
            en mja...ec van 2.3 Zou er toch eens over nadenken om een drain uit te voeren.

            Grtz $iR
            sigpic

            Comment

            Bezig...